chrome firefox opera safari iexplorer

Соціальні мережі є загрозою для водіїв — дослідження

14 серпня 2014 о 15:31

Майже 25% відсотків молодих водіїв в Європі користуються соціальними мережами під час їзди.

Про це свідчать дані дослідження за замовленням відомого автомобільного концерну, під час якого було опитано 7000 водіїв у віці 18-24 років, які володіють смартфонами.

Як йдеться в повідомленні, яке цитує Німецька хвиля, Німеччина за його результатами опинилася на першому місці (35%). Далі йдуть Великобританія (32%), Бельгія (26%), Румунія (25%), Франція (23%), Італія (21%) та Іспанія (8%).

Багато хто з водіїв, керуючи машиною, не тільки читають повідомлення в соціальних мережах, але також роблять селфі. Наприклад, у Німеччині в цьому зізнався майже кожен третій респондент.

У разі аварії така світлина може виявитися останнім фото в життя, а також призвести до загибелі інших учасників руху та іншим трагічних наслідків. Експерти з безпеки руху попереджають, що кожен селфі відволікає водія в середньому на 14 секунд, а побіжний перегляд нових повідомлень в стрічках соціальних систем — на 20 секунд.

При швидкості в 100 кілометрів на годину за цей час автомобіль проходить шлях, що дорівнює довжині п'яти футбольних полів.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути