chrome firefox opera safari iexplorer

У РНБО назвали переваги режиму припинення вогню на сході України

10 вересня 2014 о 16:40

Речник Інформаційно-аналітичного центру РНБО Андрій Лисенко вважає режим припинення вогню на сході України ефективним і таким, що дає можливість звільнити полонених українських військових, посилити позиції сил Антитерористичної операції та зібрати розвіддані для аналізу подальших військових дій.

Як передає кореспондент УНІАН, про це Лисенко сказав сьогодні на брифінгу в Києві. 

«Розуміючи ту потужну силу, яка сконцентрована на периметрі наших кордонів з РФ, ми маємо знаходити будь-які шляхи і йти на будь-які кроки, які забезпечать мир на нашій землі», — заявив він. 

«Той режим припинення вогню, який зараз триває, він вже дає результати, він ефективний», — переконаний Лисенко. 

Речник РНБО запевнив, що перемир’я «дає можливість витягнути наших хлопців із заручників; підготувати і посилити наші позиції, на яких знаходяться наші українські військові і проаналізувати ситуацію, яка там є і зібрати розвіддані, щоб можна було планувати свої подальші дії».

Крім цього Лисенко зазначив, що перемир’я також є «можливістю для вищого політичного керівництва РФ проаналізувати обстановку і те ставлення Європи до Росії, щоб можна було зробити якісь прогнози, які для РФ є невтішні, тому у них є можливість змінити своє рішення і не підтримувати сепаратистів на сході Україні».

Джерело: УНІАН
Розділи: Громадська думка

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути