chrome firefox opera safari iexplorer

У Києві презентували перший в Україні навчальний посібник із соціальної реклами

22 грудня 2016 о 13:01

В Інституті журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка відбулася презентація першого в Україні навчального посібника, присвяченого соціальній рекламі.

Про це інформує прес-служба Інституту журналістики.

Посібник має на меті поглибити уявлення майбутніх фахівців та професіоналів про історію, сутність і функції цього особливого виду комунікацій. Праця сприятиме вивченню теоретичних і прикладних аспектів соціальної реклами, а також використанню креативних інструментів у реалізації соціальних кампаній.

Раніше студенти українських вишів вивчали предмет «Соціальна реклама» переважно за російськими підручниками. У презентованому посібнику матеріал подається з урахуванням українських реалій, ґрунтується на міжнародному досвіді та проілюстрований прикладами вітчизняних проектів.

Автор навчального посібника «Соціальна реклама» – Дмитро Олтаржевський, відомий український теоретик і практик у галузі PR, доктор наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка. Він має понад 50 наукових публікацій та книг з тематики паблік рилейшенз, корпоративних медіа та корпоративної соціальної відповідальності.

"Соціальна реклама активно розвивається тоді, коли в країні або все дуже добре, або навпаки, – зазначив Дмитро Олтаржевський. – Нині цей вид комунікації надзвичайно актуальний для України, його використовують для розв’язання найболючіших суспільних проблем. Проводяться інформаційні кампанії на підтримку Збройних сил України, на захист переселенців. Соціальна реклама допомагає боротися з корупцією, алкоголізмом, наркоманією, іншими фізичними і духовними хворобами нашого суспільства. Тому робота в цій сфері потребує відповідним знань і навичок. Саме цим і була зумовлена поява нашого нового навчального посібника «Соціальна реклама».

Розділи: Новини освіти

22 вересня

Інші дати
Народився Олександр Потебня
(1835 – 1891), український мовознавець, філософ, фольклорист, етнограф, літературознавець, педагог, громадський діяч. Основоположник т. з. психологічного напряму в слов’янському мовознавстві. Автор праць із загального мовознавства, фонетики, наголосу, граматики, семантики, етимології, діалектології, теорії словесності, фольклору, етнографії, досліджень про походження мови, взаємозв’язок мови та мислення тощо.
«Ідея національності здатна сприяти людському поступові, якщо вона стверджує взаємоповагу права народів на самостійне існування та розвиток; коли ж через цю ідею стверджують зверхність однієї спільноти над іншою, то вона набуває реакційного смислу» (О.Потебня).
Розгорнути