Депутати ВР Микола Томенко і Андрій Шевченко запропонували обмежити рекламу алкогольних напоїв іпива. Відповідний законопроект був зареєстрований у Верховній Раді у вівторок, 5 вересня.
Нардепи вважають, що алкогольні напої і пиво несуть особливу небезпеку для молоді та юнацтва. Саме ця категорія населення є найвразливішою відносно психологічної дії реклами, пише ЛІГАБізнесІнформ.
Так, ініціюється розповсюдити на рекламу пива і напоїв, що виготовляються на його основі, знаків для товарів і послуг, під якими випускається пиво і напої, що виготовляються на його основі, обмеження, передбачені для реклами алкогольних напоїв і відповідних торгових марок.
Зокрема, забороняється реклама алкоголю, пива і тютюну на товарах і в друкованих виданнях, призначених переважно для осіб у віці до 18 років.
Також пропонується на годину, до 24 години (зараз діє заборона до 23 години), продовжити заборону на радіо і телебаченні реклами алкогольних напоїв, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої.
Крім того, нардепи вважають необхідним заборонити спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних і інших заходів з використанням знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої.
Нагадаємо, за 8 місяців 2011 року виробництво пива в Україні знизилося на 2% (до 221,4 млн дал) в порівнянні з об'ємами, виготовленими за аналогічний період 2010 року (225,6 млн дал).