chrome firefox opera safari iexplorer

В Україні можуть заборонити рекламу пива

07 вересня 2011 о 11:54

Депутати ВР  Микола Томенко і Андрій Шевченко запропонували обмежити рекламу алкогольних напоїв іпива. Відповідний законопроект був зареєстрований у Верховній Раді у вівторок, 5 вересня.

Нардепи вважають, що алкогольні напої і пиво несуть особливу небезпеку для молоді та юнацтва. Саме ця категорія населення є найвразливішою відносно психологічної дії реклами, пише ЛІГАБізнесІнформ.

Так, ініціюється розповсюдити на рекламу пива і напоїв, що виготовляються на його основі, знаків для товарів і послуг, під якими випускається пиво і напої, що виготовляються на його основі, обмеження, передбачені для реклами алкогольних напоїв і відповідних торгових марок.

Зокрема, забороняється реклама алкоголю, пива і тютюну на товарах і в друкованих виданнях, призначених переважно для осіб у віці до 18 років.

Також пропонується на годину, до 24 години (зараз діє заборона до 23 години), продовжити заборону на радіо і телебаченні реклами алкогольних напоїв, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої.

Крім того, нардепи вважають необхідним заборонити спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних і інших заходів з використанням знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої.

Нагадаємо, за 8 місяців 2011 року виробництво пива в Україні знизилося на 2% (до 221,4 млн дал) в порівнянні з об'ємами, виготовленими за аналогічний період 2010 року (225,6 млн дал).

3 травня

Інші дати
Народився Микола Яковченко
(1900, м. Прилуки, Чернігівська область – 1974) - український актор театру та кіно. З 1928 року грав на сцені Київського театра імені Івана Франка. Головні ролі - Бублик, Довгоносик («Платон Кречет», «В степах України»), Пеньйонжка («Мартин Боруля»), Лящ («Останні»), Оверко («Фараони»), Распер («Ділок») та інші.
Розгорнути