«АероСвіт», МАУ і «Дніпроавіа» вирішили не надавати бортове харчування на внутрішніх рейсах економ-класу.
«Ми залишили тільки чай, каву та інші безалкогольні напої. Раніше пасажирам пропонувалися бутерброди. Наші партнери із код-шерінгу прибрали бортхарчування раніше, а сервіс для всіх пасажирів повинен бути однаковий», — розповіла прес-секретар МАУ Євгенія Сацька.
«Відмова від харчування може компенсувати підвищення вартості палива», — зазначає вона.
Євгенія Сацька підкреслює, що закордонні авіакомпанії зазвичай не надають бортхарчування на маршрутах, тривалість яких становить не більше 1 год 20 хв.
«Час у польоті на внутрішньоукраїнських рейсах менше години. При цьому наші рейси в Донецьк, Сімферополь та Одесу виконують середньомагістральні літаки більшої місткості», — говорить помічник генерального директора «АероСвіту» із зв'язків з громадськістю Сергій Куцин і зазначає, щоб обслужити пасажирів за такий короткий час потрібно збільшувати штат бортпровідників.
В авіакомпаніях не розголошують вартість, за якою вони купують їжу в кейтерингових підприємств. Учасники ринку оцінюють середні витрати авіаперевізників на одного пасажира на всіх рейсах економ-класу в $ 5-7, проте на внутрішніх рейсах ціна нижча.
Експерт Центру політичного і економічного аналізу Ірина Кава оцінює витрати авіакомпаній на пасажира внутрішнього рейсу в $1-2.