В Україні виросло ціле покоління, яке на 90% долучене до інтернету і не знає життя без нього. Саме там його основне середовище проживання, головні авторитети та джерела інформації, пише журнал Корреспондент.
Видання дійшло висновку, що сьогодні присутність інтернету в буднях українців зросло до такої міри, що без нього життя їм уявити складно.
20-річна студентка факультету менеджменту та маркетингу київського політеху Юлія Лісничук чудово пам'ятає, яке місце ще зовсім недавно, в шкільні роки, в її житті займав інтернет.
Спочатку це були короткі сеанси через dial-up — з'єднання за допомогою телефонної мережі, а трохи пізніше — можливість завантажити один музичний альбом на місяць через маленький обсяг трафіку. Тому жаданий диск відбирався ретельно і заздалегідь.
Корреспондент констатує, що Лісничук, її ровесники і ті, хто трохи молодші, — i-покоління співвітчизників, які не знають життя без інтернету. Всесвітня павутина для них — природне середовище проживання. Саме молоді люди - найбільш активні користувачі Мережі в Україні.
Так, за даними інтернет-асоціації України, 84% українців від 15 до 21 року як мінімум раз на місяць виходять в онлайн. Це вдвічі більше, ніж в цілому в країні: до веб-всесвіту активно долучені 42% громадян, або 16,9 млн людей.
Причому українці, відзначає видання, — інтернет-аудиторія, яка має найбільш динамічний розвиток в Європі: тільки за останній рік кількість долучених до Мережі співвітчизників збільшилася на 3 млн осіб. У цілому сьогодні інтернетом користуються 71,5% жителів Євросоюзу і 80% американців, а Україна за цим показником посідає дев'яте місце в Європі і не збирається зупинятися на досягнутому.
На думку Олександра Ольшанського, президента холдингу Internet Invest Group, а до недавнього часу — голови інтернет-асоціації України, різкий сплеск інтернет-активності українців цілком закономірний.
За його словами, динаміку накрутив цілий комплекс причин: здешевлення комп'ютерів та підключення до інтернету, розвиток інфраструктури широкосмугового доступу до нього, а також епідемія популярності соцмереж, що охопила співвітчизників.
Як наслідок, мережа перекроює інформаційний простір і навіть спосіб мислення співвітчизників. За даними компанії iVox, від 50% до 70% українських користувачів називають інтернет своїм основним джерелом інформації, а для молоді захоплення інтернетом вже змінило звичний устрій життя і пріоритети.
Як інтернет веде боротьбу в інформаційному просторі з іншими ЗМІ, і чому мережа поглинає все більше життєвого простору українців, читайте у свіжому № 18 журналу Корреспондент від 11 травня 2012 року.