Заборона реклами ліків може призвести до зростання цін на них, стверджують представники фармкомпаній.
«Виробники в будь-якому випадку знайдуть інші способи просування продукту на ринок, але вони будуть значно затратнішими, ніж пряма реклама, що негативно відіб'ється на цінниках», — пояснив заступник гендиректора фармацевтичного холдингу Stada CIS Іван Глушков, пише «Комерсант-Україна».
Нагадаємо, наприкінці 2011 року Верховна Рада прийняла закон про посилення контролю за обігом лікарських препаратів, що обмежує рекламу медпрепаратів. Спочатку передбачалась повна заборону реклами медикаментів, однак представникам фармкомпаній вдалося домогтися пом'якшення норм.
Остаточна редакція закону передбачала обмеження лише для рецептурних препаратів, а також ліків, які повинні були увійти в спеціальний список, складений Міністерством охорони здоров'я. Проте, за словами Глави парламентського комітету з питань охорони здоров'я Тетяни Бахтєєвої (Партія регіонів), цей список досі пір не розроблений: «Тому в Кабміні вирішили повернутися до старої норми про заборону реклами всіх ліків».
Втім, Бахтєєва не виключила, що якщо в МОЗ розроблять новий список медикаментів, реклама яких не допускається, норма про часткову заборону може бути збережена.