chrome firefox opera safari iexplorer

Передвиборча агітація на білбордах у Києві обійдеться кандитатам у 4 млн грн

19 липня 2012 о 14:17

Розміщення політичної реклами цього року коштує дорожче, ніж розміщення комерційної реклами або політреклами в минулому році. Про це розповів сьогодні на прес-конференції керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко, передає кореспондентЛІГАБізнесІнформ.

«Грубо кажучи, середня ціна по Києву на щит — 4000 грн. Це дорожче комерційної реклами гривень на 400-500, це дуже середня температура по палаті, і її не потрібно брати за відправну точку. І це дорожче, ніж щит коштував у 2011 році , на ті ж 500 грн.», — зазначив експерт.

За його словами, зростання цін не варто пов'язувати з наближенням виборів, адже ціни виросли ще в грудні минулого року, до того ж попит перевищує пропозицію.

Відповідаючи на питання про бюджети партій на передвиборну агітацію, Біденко зазначив: «Нескладно підрахувати приблизну експертну суму. В середньому по Україні ціна щита до 3000 грн. — з печаткою, з податками, з креативом. Тому якщо комуністи замовили близько півтори тисячі площ, ми це множимо на 3000 грн. і отримуємо приблизно 4 млн. грн. на місяць», — сказав він.

Розділи: Суспільство

3 травня

Інші дати
Народився Микола Яковченко
(1900, м. Прилуки, Чернігівська область – 1974) - український актор театру та кіно. З 1928 року грав на сцені Київського театра імені Івана Франка. Головні ролі - Бублик, Довгоносик («Платон Кречет», «В степах України»), Пеньйонжка («Мартин Боруля»), Лящ («Останні»), Оверко («Фараони»), Распер («Ділок») та інші.
Розгорнути