Розміщення політичної реклами цього року коштує дорожче, ніж розміщення комерційної реклами або політреклами в минулому році. Про це розповів сьогодні на прес-конференції керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко, передає кореспондентЛІГАБізнесІнформ.
«Грубо кажучи, середня ціна по Києву на щит — 4000 грн. Це дорожче комерційної реклами гривень на 400-500, це дуже середня температура по палаті, і її не потрібно брати за відправну точку. І це дорожче, ніж щит коштував у 2011 році , на ті ж 500 грн.», — зазначив експерт.
За його словами, зростання цін не варто пов'язувати з наближенням виборів, адже ціни виросли ще в грудні минулого року, до того ж попит перевищує пропозицію.
Відповідаючи на питання про бюджети партій на передвиборну агітацію, Біденко зазначив: «Нескладно підрахувати приблизну експертну суму. В середньому по Україні ціна щита до 3000 грн. — з печаткою, з податками, з креативом. Тому якщо комуністи замовили близько півтори тисячі площ, ми це множимо на 3000 грн. і отримуємо приблизно 4 млн. грн. на місяць», — сказав він.