У столиці запрацював офіційний сайт Контактного центру міста – 1551.gov.ua.
Про це на своїй сторінці уFacebook написав перший заступник голови КМДА Олександр Мазурчак.
Тож відтепер кияни мають можливість залишити своє звернення в інтернеті і прослідкувати за ходом його виконання.
Крім того, за словами чиновника, на сайті можна буде отримати актуальну інформацію про життєдіяльність столиці, ознайомитися з важливими юридичними питаннями сфери звернень громадян, а також, у разі необхідності, скористатися телефонними довідниками екстрених та аварійних служб міста.
Для того, щоб мати можливість написати звернення чи скаргу, на сайті потрібно зареєструватися. Для цього треба обов'язково вказати ім'я, прізвище та по-батькові, мейл та контактний телефон.