Більше половини покупців українських мереж роздрібної торгівлі незадоволені простроченими і неякісними продуктами на магазинних полицях.
Про це свідчить опитування, проведене дослідницькою компанією InMind.
Так, якістю товарів і продуктів у торгових мережах незадоволено 61% покупців, опитаних в мережі он-лайн і 58% — телефоном.
Таку ж кількість покупців (на рівні 60%) висловили невдоволення великими чергами до кас.
Українці також незадоволені якістю обслуговування клієнтів у магазинах роздрібної торгівлі (40% ). Низьку оцінку покупців отримав рівень компетентності персоналу торгових мереж: ним незадоволені 47% опитаних покупців.
Опитування показало, що покупці сумніваються в реальності цін, вказаних на цінниках товарів (49%). На думку 34% опитаних, ціни і асортимент товарів не відповідають рекламі. На високі ціни в магазинах скаржаться порівняно невелика кількість споживачів (23%).
При цьому близько 57% респондентів зазначили надання торговими мережами більш низьких цін в порівнянні із звичайними магазинами, а 69% задоволені наданням торговими мережами знижок на товари, що продаються.