chrome firefox opera safari iexplorer

Утилізаційний збір не стосується автомобілів, ввезених до 1 вересня

02 вересня 2013 о 12:48

У п'ятницю, за два дні до набуття чинності закону про утилізацію автомобілів, автоімпортери отримали роз'яснення Державтоінспекції про те, що збір не стосуватиметься автомобілів, ввезених до 1 вересня. Про це повідомив гендиректор «ABT Баварія» (офіційний імпортер BMW, MINI) Олександр Тимофєєв.

Окрім того, Мінекології запропонувало змінити принципи розрахунку розміру збору. Та й вітчизняні виробники, в інтересах яких ухвалювали закон, не готові до роботи в нових умовах.

В Україні не буде стягуватися утилізаційний збір за автомобілі, ввезені в країну до 1 вересня, повідомив,.

Як передає слова експерта, маркетинг-директора групи АІС Сергія Боровика Коммерсантъ Україна, «у законі є двозначне формулювання того, з якого моменту з імпортера стягується збір. У повідомленні ДАІ чітко говориться, що ми можемо продавати автомобілі зі складу за старими цінами».

Олександр Тимофєєв говорить, що його компанія не встигала заповнити склади: «Ми розмитнили в основному бензинові автомобілі, які навесні було невигідно оформлювати через введення спеціальних мит при імпорті автомобілів. Зараз довелося витратити 20 млн грн обігових коштів, щоб не потрапити під ще один податок. Цих запасів може вистачити на 1,5 місяця, але ми сподіваємося на скасування закону, оскільки проти нього виступає СОТ. За інших обставин автомобілі будуть завозитися за новими цінами».

За словами Сергія Боровика, замовлення формуються за три місяці, так що імпортери навряд чи змогли запастися на більш тривалий період з урахуванням запланованої річної зупинки європейських конвеєрів. У відділі продажів компанії «Кий Авто Холдинг» (дилер Renault) вчора повідомили, що найпопулярніших моделей Logan, Sandero, Fluence і Megane практично немає в наявності, а найближчі поставки будуть у жовтні і листопаді. Стосовно інших моделей – ще є близько 4-10 автомобілів.

Закон про утилізацію автомобілів було прийнято в липні цього року, для того щоб допомогти вітчизняним виробникам, які звільняються від збору за умови виконання низки вимог закону. Закон набув чинності 1 вересня. Але поки невідомо, чи зможуть вітчизняні компанії скористатися перевагами цього закону.

«Поки ми ще не завершили роботу, щоб відповідати всім критеріям», – сказав Сергій Боровик. За його словами, вартість автомобілів, що випускаються на Кременчуцькому автоскладальному заводі, не зміниться, оскільки є певний запас, уточнити обсяг якого пан Боровик відмовився.

Нагадаємо, що на початку серпня деякі виробники заявили, що не встигають виконати вимоги закону до 1 вересня і будуть змушені платити утилізаційний збір.

Джерело: ZAXID.NET
Розділи: Суспільство

23 листопада

Інші дати
23 листопада відзначають:
  • День без покупок.
  • Чорна п’ятниця.
Розгорнути
Олександр Івченко
1903 – авіаконструктор, керівник розробки поршневих, пізніше турбореактивних двигунів для багатьох типів літаків, в т. ч. і літаків Як-40 і Ан-24. 1959 р. створив і очолив самостійне дослідне підприємство – Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес», з 1963 – його генеральний конструктор.
Розгорнути
Народився Микола Бунге
(1823, м.Київ – 1902) – вчений-економіст, державний діяч. Голова Кабінету Міністрів Російської імперії з 1887 до 1895 рр. За його керування бюджет вперше дістає статус документу обов'язкового до виконання всіма відомствами. У 1887 році добився скасування подушної податі з селян, за його ініціативою введено правила, що регламентували умови праці фабричних працівників. Підтримка М.Бунге розвитку індустрії України, іноземні інвестиції подвоїли видобуток вугілля в Донбасі та активно розвивали залізорудну промисловість Криворіжжя.
Розгорнути
Народився Микола Носов
(1908, м.Київ – 1976) – радянський письменник, автор знаменитої трилогії «Незнайко».
Розгорнути