Інтернет асоціація України оприлюднила своє свіже грудневе дослідження інтернет-аудиторії України, яке щомісяця виконує дослідницька компанія Factum Group Ukraine.
Згідно з останніми даними, суттєво зросла щоденна аудиторія Twitter – 4%, що складає близько 500 тис. Місячна аудиторія Твітера (частка людей, які хоча б 1 раз на місяць заходили на Твітер) теж зросла, і складає 21% – це 2,5 млн.
Варто зауважити, що багато твітерян користуються Твітером виключно через мобільний додаток цього сервісу, і вони не включені у дослідження.
| > |
Середньоденна частка, % |
Місячне охоплення, % |
|
|
56% |
75% |
|
vkontakte |
52% |
71% |
|
mail.ru |
43% |
72% |
|
yandex |
33% |
63% |
|
odnoklassniki |
33% |
52% |
|
youtube.com |
27% |
64% |
|
wikipedia.org |
11% |
48% |
|
ukr.net |
11% |
24% |
|
ex.ua |
9% |
27% |
|
facebook.com |
8% |
32% |
|
megogo.net |
7% |
40% |
|
slando |
7% |
35% |
|
rozetka |
7% |
40% |
|
aukro.ua |
7% |
30% |
|
sinoptik.ua |
7% |
22% |
|
i.ua |
7% |
27% |
|
ask.fm |
6% |
15% |
|
blogspot.com |
5% |
32% |
|
gismeteo.ua |
5% |
17% |
|
ucoz.ru |
5% |
34% |
|
rambler.ru |
5% |
13% |
|
twitter.com |
4% |
21% |
|
aliexpress.com |
4% |
28% |
|
prom.ua |
4% |
30% |
|
webalta.ru |
4% |
6% |



