З травня 2012 року «Українська залізнична швидкісна компанія» надавала послуги з перевезення пасажирів без ліцензії на здійснення таких послуг, яку отримала лише в квітні 2013 року.
Про це під час брифінгу заступник начальника Головного управління – начальника управління правозахисної діяльності, протидії корупції та злочинності у сфері транспорту Олег Денега, передає кореспондент УНН.
«За наведеним фактом розпочато кримінальне провадження за ч. 1 ст. 276 ККУ — порушення правил безпеки руху або експлуатації залізничного транспорту», — повідомив він.
В рамках розслідування буде з'ясовано правомірність закупівлі цих потягів.
«Були закуплені поїзди марки Хюндай на 307 млн доларів. Під час перевірки було з'ясовано, що вказані поїзди експлуатувалися з технічними несправностями за наявності яких використання рухомого складу заборонено, оскільки це створювало загрозу для людей», — сказав О.Денега.
Він повідомив, що було виявлено руйнування несучих конструкцій — тріщини конструкції становлять понад 26 сантиметрів.
«Укртрансінспекція» підтвердила численні факти експлуатації цих електропотягів з грубими порушеннями.
«За висновками інспекції порушення правил експлуатації створило реальну небезпеку життю людей, загрозу безпеки руху та забруднення довколишнього середовища», — наголосив він.
Нагадаємо, в лютому стало відомо, що Україна хоче оштрафувати Hyundai Rotem за поломки потягів.