Унікальний розпис, зароджений у селі Петриківка, заслуговує світової слави, переконані на Дніпропетровщині.
Тут народне мистецтво ще з 90-х пропагують у школах. А вже торік Петриківка як офіційна дисципліна увійшла до програми середніх і вищих навчальних закладів області.
Нині знаменита техніка перетворилася на бренд. Аби це офіційно затвердити, на Дніпропетровщині створили логотип «Петриківки». На вихідних його презентували і безкоштовно передали майстрам знаменитого селища, аби вони могли доводити покупцям автентичність своєї продукції, йдеться у сюжеті ICTV.
«Згідно з дослідженням, яке провело у 2009 році Міністерство закордонних справ, у першу чергу, в європейців народна культура України асоціюється із петриківським розписом і писанкою», — каже віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул.
Людмила Горбуля створювала малюнки для методичного матеріалу дитсадків, де почали викладати Петриківку. Саме з них і обрали логотип — цибулину.
Наприкінці року ЮНЕСКО вивчатиме техніку неповторного розпису – аби внести її до всесвітньої спадщини людства. За поважне звання «Петриківка» змагатиметься з аргентинським танго.
Відеосюжет можна переглянути тут.