Антимонопольний комітет України (АМКУ) зобов’язав 40 найбільших птахофабрик утриматися від встановлення економічно необґрунтованих оптово-відпускних цін на курячі яйця у період Великодніх свят.
Як повідомляє прес-служба АМКУ, про результати розгляду вимог підприємства мають повідомити у десятиденний термін.
Вимоги висунуто, зокрема, до ПАКзОВ «Авангардко Інвестментс Паблік Лімітед», ТОВ «Бориспіль Агро Трейд», ТОВ «Інтер-Запоріжжя», ЗАТ «Птахофабрика „Київська“, ЗАТ «Агрофірма „Березанська птахофабрика“, ВАТ „Тернопільська птахофабрика“, ТОВ „Отрадівська птахофабрика“, СТОВ „Комінтернівська птахофабрика“, ТОВ «Птахофабрика „Крупець“ і АТЗТ „Лисичанська птахофабрика“.
Учасники цього ринку повинні також сприяти укладенню прямих контрактів щодо реалізації курячих яєць з підприємствами роздрібної торгівлі.
Так, протягом третьої декади березня-2011 вартість курячих яєць у переважній більшості регіонів України зросла. За поясненнями виробників продукції на це вплинуло збільшення витрат на комбікорм для годування птиці. Проте, як встановив Комітет, протягом січня–березня середні ціни на фуражне зерно, соняшниковий і соєвий шроти, готові комбікорми для птиці суттєво не змінювалися.
Отже, для значного підвищення учасниками ринку оптово-відпускних цін на курячі яйця протягом вказаного періоду не було економічно обґрунтованих підстав, наголошують у АМКУ.
«У зв’язку з підвищеним попитом на курячі яйця у період Великодніх свят необхідно забезпечити стабільну цінову ситуацію на цьому ринку. З відповідними вимогами Антимонопольний комітет звернувся до найбільших птахофабрик. Ми сподіваємося, що учасники ринку курячих яєць усвідомлюють свою соціальну відповідальність перед громадянами та виконають висунуті Комітетом зобов’язання, а також безумовно дотримуватимуться вимог конкуренційного законодавства у подальшій діяльності», – зазначила з цього приводу заступник голови АМКУ Олена Чернелевська.