Логотип з написом «Крим — перлина світу» переміг у конкурсі Міністерства курортів і туризму Автономної республіки Крим, повідомляє КоммерсантЪ-Украина.
Учора, 26 травня, конкурсна комісія з відбору найкращих пропозицій логотипу Криму провела фінальне голосування, за підсумками якого перемогу здобув логотип, підготовлений київською компанією iBrand Design Consulting.
Конкурс на розробку нового логотипу Криму було оголошено Міністерством курортів і туризму АРК у березні. Попередній логотип із зображенням сонця і написом «Назустріч сонячним обіймам» розроблено в 2000 році, і організатори визнали його несучасним.
У конкурсі могли взяти участь усі охочі. Усього було надіслано 307 робіт, з яких комісія спочатку відібрала сім, а потім залишила три. У фінальному голосуванні, крім логотипу з написом «Крим — перлина світу», брали участь ще дві роботи, підготовлені сімферопольською брендінговою студією 3N і київським креативним агентством Мед.
Однак більшість членів комісії, в яку серед інших увійшли заступник голови Ради міністрів АРК Георгій Псарьов і член президії Верховної ради Криму Рустам Теміргалієв, зробили вибір на користь логотипу, запропонованого компанією iBrand Design Consulting.
Бюджет конкурсу склав 150 тис. грн, при цьому суму, яка дістанеться його переможцю, організатори не уточнюють.
Як повідомили в головному управлінні інформаційної політики Ради міністрів АРК, остаточний напис на логотипі "Крим — перлина світу" буде українською мовою. Примітно, що виборча програма кримської республіканської організації Партії регіонів під час минулорічної кампанії називалася «Зробимо Крим перлиною України!».
Між тим, на знак протесту проти непрофесіоналізму журі конкурсу низка дизайнерів виготовили і опублікували в Мережі пародії на новий логотип Криму, серед яких був знак з написом «Йух вам». Таким чином дизайнери висловили розчарування, яке відчувають деякі туристи від цін та якості відпочинку на півострові.