Україна увійшла у п'ятірку країн, інтернет-користувачі яких найактивніше відвідують соціальні мережі. Італія, Німеччина і Франція, де поширення інтернету у два-три рази вище, значно відстали.
Лідерами по активності у соціальних мережах стали Філіппіни, Чилі та Еквадор, де частка користувачів соціальних мереж від загальної кількості інтернет-користувачів становить відповідно 89%, 88% та 87%. За ними йдуть ПАР (82%) та Україна (81%).
На шостому місці – Росія (79%), сьомому – Бразилія (75%), восьмому – Китай (68%).
Високий відсоток користувачів соцмереж також у Великій Британії (59%), США (58%), Іспанії (56%), Італії (54%), Франції (53%). У той же час у Німеччині відсоток користувачів соціальних мереж становить 38%.
В Україні частіше соцмережами користуються чоловіки – 54,6%. Жінки відповідно – 45,4%.
Найактивнішими виявилися українці віком від 16 до 24 років (43% від загальної кількості), трохи менше люди віком 25-34 роки (33%). Українці віком від 35 до 44 років теж досить активні – 16%. Найменш активна вікова група 45-54 роки – 8%.
За даними медіагрупи UniversalMcCann, найбільше українці користуються соціальною мережею Вконтакте – 16,3 млн людей. Мережею «Одноклассники» користується 8 млн українців, Facebook– 1,43 млн та LiveJournal– 0,4 млн.