Кількість приватних перевізників у Києві зменшиться вдвічі після наступного конкурсу з розподілу маршрутів, який проводить Управління транспорту столичної адміністрації у вересні.
Як повідомив голова Київської міської організації працедавців-перевізників «Столиця» Віталій Липецький, приблизно по 150 маршрутах закінчилися договори, а конкурс не проводився вже більше року.
Наступний конкурс, на який виставлятимуться так звані пакети маршрутів (4-5 маршрутів), може відбутися у вересні 2011 року. "Потрібні 80-90 машин, щоб перевізник мав право для подання документів на участь в конкурсі. Таким чином, усі ці маршрути перехоплюватиме «Київпастранс», — заявив голова.
Це, на його думку, суперечить антимонопольному законодавству. На сьогодні, згідно з даними, приведеними Липецькими, «Київпастранс» займає 100% автобусних перевезень пасажирів в нормальному режимі і близько 30% — в режимі маршрутного таксі. Така монополізація не може не привести до підвищення цін на транспортні послуги, вважає він.
У той же час ціни, які зараз стримує конкуренція, за словами Липецького, все ж треба підвищувати. Це зумовлено необхідністю періодичного оновлення автопарку для його нормального функціонування. В той же час він повідомив, що на даний момент побоюватися нічого. «Сьогодні ніхто не ризикне сказати про підвищення тарифів, тому що втратить пасажирів», — додав він.