Донецький «Шахтар» розпочав випуск власних продуктів харчування. Тепер уболівальники «гірників» матимуть можливість смакувати на матчах улюбленої команди смаженим насінням і солоним арахісом у фірмовій оранжево-чорній упаковці під новою торговою маркою «Вперед, „Шахтар“!».
Усі витрати на виробництво насіння й арахісу візьме на себе Дружківська харчосмакова фабрика. В свою чергу «Шахтар» офіційно надасть право на використання власного бренду.
«Заробити гроші не є нашою першочерговою метою, хоча, природно, певний відсоток прибутку від реалізації цих продуктів поповнить бюджет клубу», — розповів директор з маркетингу і комунікацій ФК «Шахтар» Юрій Свиридов.
Крім того, донеччани мають грандіозні плани щодо розширення асортименту харчових продуктів. А також планують випустити фірмовий посуд від «Шахтаря».
Відзначимо, що донецький клуб став першим клубом в Україні, який запропонував свою офіційну продукцію на ринку товарів народного споживання.
Як зазначає прес-служба клубу, така практика давно й успішно застосовується провідними європейськими футбольними клубами. Наприклад, в Каталонії величезний попит має молоко від «Барселони», в Лондоні – шоколад від «Арсеналу».