chrome firefox opera safari iexplorer

До дня туризму з’явилася соціальна реклама про номінантів акції «7 чудес України»

27 вересня 2011 о 14:09

Сьогодні відбулася прес-конференція Заступника Голови Верховної Ради України, Голови Оргкомітету акції «7 чудес України» Миколи Томенка з нагоди Всесвітнього дня туризму, де він презентував соціальну рекламу туристичних об’єктів-учасників акції «7 чудес України: замки, фортеці палаци» та висловив свої погляди щодо державної політики в галузі туризму.

Заступник Голови Верховної Ради України зазначив, що, «якщо роботу влади в цьому напрямку можна назвати державною політикою, то це туризм навпаки». Він звернув увагу на те, що у всьому світі розвивається масовий туризм, в інтересах передовсім простого громадянина, а в Україні влада всіляко підтримує так званий VIP-туризм. «Тому треба принципово змінити підхід», — додав він.

Микола Томенко відмітив, що варто будувати не елітні п’ятизіркові готелі, а збільшити кількість якісних тризіркових готелів та відповідної інфраструктури економ-варіанту.

Окрім того, М.Томенко підкреслив, що не варто інвестувати бюджетні кошти в надто дорогу і неефективну телевізійну рекламу за кордоном, «а бодай зробити сучасні дорожні знаки та інформацій покажчики в містах України та по всій території країни».

Також він назвав хибним акцент роботи влади на тому, що кульмінацією розвитку туризму мусить стати ЄВРО-2012. «Середньостатистичний відвідувач ЄВРО – це так званий пивний футбольний турист, якого важко буде заманити в музеї, замки чи парки. Туристичну інфраструктуру та політику треба будувати не під конкретний рік та акцію, а назавжди», — наголосив М.Томенко. «І будувати таким чином, щоб туризм ставав не тимчасовим заробітком для держави, а прибутковою галуззю економіки», — додав він.

В ході прес-конференції Микола Томенко нагадав, що 22 серпня було визначено фіналістів якими стали 7 найкращих замків, 7 фортець та 7 палаців. Наразі триває голосування за визначення остаточних переможців, які будуть представлені 1 грудня 2011 року.

Водночас, говорячи про активність голосування та його лідерів, Микола Томенко повідомив, щоза результатами голосування, яке тривало місяць, на сьогоднішній день в «десятку» найкращих входять: Луцький Верхній замок (Волинська обл.); Кам’янець-Подільська фортеця (Хмельницька обл.); Палац у Качанівці (Чернігівська обл.); Хотинська фортеця (Чернівецька обл.); Ужгородський замок (Закарпатська обл.); Палац Кирила Розумовського у Батурині (Чернігівська обл.); Аккерманська (Білгород-Дністровська) фортеця (Одеська обл.); Палацовий комплекс Дубенського Замку (Рівненська обл.); Архітектурний комплекс резиденції буковинських митрополитів (м.Чернівці) та Збаразький замок (Тернопільська обл.). Наразі йдеться про досить умовне лідерство, оскільки попереду ще два місяці голосування. 

Віце-спікер повідомив, що станом на 27 вересня офіційний сайт акції відвідали майже 26 тисяч громадян з України та більше тисячі з сусідніх держав. При цьому зареєструвалися та взяли участь у голосуванні більше 3 тисяч громадян з різних куточків України.

Микола Томенко також нагадав, що після визначення фіналістів акції, канал «ТВі» запропонував зробити серію програм про кожного з них. Наразі, 3 з 21 програми вже вийшли в ефір каналу та отримали надзвичайно хороші відгуки глядачів.

Відеоролик із соціальною рекламою:

[uppod video=http://ridna.ua/media/video/7_chudes_promo_new3.mp4 type=2]

«Рідна країна»