chrome firefox opera safari iexplorer

Нова столична електричка без пасажирів і їде вдвічі довше

05 жовтня 2011 о 13:33

З моменту запуску кільцевої міської електрички вКиєві пройшла доба. Не дивно, що житель столиці, який дізнався про новий транспорт і вирішив, добираючись до роботи, зберегти час, все ще може зіштовхнутися з труднощами.

Насамперед, зауважимо — не дивлячись на велику кількість реклами, кияни про нову електричку майже нічого не знають. На станції приміських потягів «Видубичі» у відповідь на питання про електричку більшість тільки знизує плечима. Тому вагони нового транспорту практично порожні.

Проте в електричку ще потрібно сісти. На тій же станції «Видубичі» в касі за квитком відправляють туди, де «написано». Не написано, здається, ніде, але біля непрацюючих турнікетів, що виходять на платформи, стоїть співробітник ж / д, який киває головою: «Вам сюди» і продає квиток. Тут же їх компостують.

Те ж саме спостерігаємо на станції «Київ-Волинський». У касах щодо електрички толком нічого не знають і радять дивитися на схеми, розібратися в яких дуже складно (а якщо згадати, що маршрут відкривали під «Євро-2012» і їздити будуть у тому числі іноземці — можна тільки схопитися за голову). Поруч ті ж непрацюючі турнікети і ті ж охоронці з компостерами.

Якщо ж на станції вихід на платформу вільний, і купити квиток вам ніде, його можна придбати вже у дорозі, у кондуктора. До речі, кондуктор вагону, де ми поїхали, зізналася, що взагалі-то вона працює в трамвайному депо, на новому місці тимчасово і ще не дуже добре орієнтується в маршруті. Тому на питання про те, чи доїдемо ми до «Петрівки», нас знову відправили до схеми, що висить у кожному вагоні, на цей раз вже досить зрозумілої.

Потяги міської електрички дійсно нові і чисті, зовсім не шумні. Вартість проїзду, як і було заявлено, 1 гривня 70 копійок, штраф такий же, як і в міських тролейбусах і трамваях — 30 гривень. Зайцем проїхати теоретично можливо, але точно так само, як і у звичайній електричці — не попастися на кондуктора або бігати від нього всім поїздом.

Жителям столиці обіцяли, що все місто по колу можна буде об'їхати за 50 хвилин. Але майже стільки ж (близько 47 хвилин) зайняла у нас подорож Правим берегом від «Видубичів» до «Петрівки», тобто половина маршруту. А, наприклад, шлях з «Києва-Волинського» до «Києва-Пасажирського» замість заявлених 8 хвилин зайняв 11.

Новий транспорт, хоч і позиціонується як міський (тобто максимально зручний для жителів столиці) не позбавлений старих проблем приміських електричок — на деяких станціях через високі сходи вагона і велику відстань до платформи літнім людям з торбами напевно доведеться демонструвати чудеса спритності.

16 вересня

Інші дати
Народився Петро Масоха
(1904, с. Первомайське Черкаської області - 1991) - український актор театру та кіно. Грав у фільмах "Є такий хлопець" (Костромін), "Вершники" (Іван Половець), "Земля" (Хома),  "Іван" (Іван).
Розгорнути
Народився Петро Борзяк
(1903 - 2000) – український фізик, вчений. Автор комплексних досліджень фізичної природи різних фотокатодів. В 1951 відкрив екситонне поглинання світла напівпровідниковими стибій-цезійовими та олов'яно-цезійовими плівками і пов'язану з цим фотоелектронну емісію.
Розгорнути
1658 – гетьманом Іваном Виговським укладено Гадяцький договір
Іван Виговський (? – 1664) – гетьман Війська Запорзіького (1657 – 1659), Київський воєвода (1659 – 1664). Гадяцький договір – угода, укладена біля міста Гадяч за ініціативою гетьмана Івана Виговського між Річчю Посполитою і Гетьманщиною. Угода передбачала входження Гетьманщини до складу федеративної Речі Посполитої під назвою «Великого Князівства Руського» як третього рівноправного члена Польщі і Литви.
Розгорнути