chrome firefox opera safari iexplorer

У Києві з'явиться нова швидкісна електричка між аеропортом та вокзалом

31 липня 2012 о 11:05

Швидкісну електричку Повітряний експрес, яка курсуватиме від Центрального залізничного вокзалу до аеропорту Бориспіль, почнуть будувати в жовтні цього року.

Як пише газета Сегодня, перші пасажири зможуть скористатися послугами електрички у 2014 році.

У Держінвестагентстві зазначили, що проект буде коштувати $ 372 млн. «У жовтні плануємо розпочати роботи. Вже все узгоджено з інвестором, розробляється проектна документація», — сказав керівник проекту Повітряний експрес Сергій Михальчук.

За його словами, будівництво закінчать через 18 місяців — у 2014 році. В Держінвестагентстві також сподіваються, що швидкісна електричка окупиться через 8-10 років.

Сегодня пише, що довжина маршруту — 37,4 км, з них 16 км в сторону аеропорту Бориспіль доведеться добудовувати. «В аеропорту Бориспіль посадкова станція перебуватиме біля терміналу D. Звідти ж пасажири зможуть тунелем пройти у термінал. На вокзалі станція швидкісної електрички буде розташована біля 14-ї колії», — зазначив Михальчук.

Ще одна зупинка буде на Лівому березі. Її місце розташування поки обговорюється. Як повідомляють керівники проекту, час у дорозі електрички — 30-35 хвилин. «Містом, десь до станції Дарниця, електричка поїде зі швидкістю 120 км/год, за містом зможе розвивати швидкість до 160 км/год. З урахуванням того, що в Києві з кожним роком все більше заторів, то електричкою до аеропорту можна буде дістатися в 2-3 рази швидше. Та й ціна проїзду буде адекватна — 40-60 грн за квиток», — заявив Михальчук.

За його словами, пасажирів возитимуть потяги з 6-7 вагонів, які будуть подаватися з інтервалом в 40-50 хвилин. «Вагони будуть найсучаснішими. У кожному будуть розташовуватися спеціальні полиці для багажу — на початку вагона, в середині і в кінці. Сидіння плануємо зробити м'якими, а не як раніше думали — антивандальними. Адже в аеропорт їздять люди виховані», — додав керівник проекту Повітряний експрес.

Нагадаємо, будівництво залізниці сполученням Київ — Бориспіль планували почати в липні 2011-го, потім восени, а пізніше обіцяли розпочати до кінця 2011 року. У лютому нинішнього року будівництво відклали через брак коштів.

27 липня

Інші дати
Володимир Воробйов
1876 – професор анатомії, член АН УРСР. Засновник школи функціональної динамічної анатомії. Створив у Харкові перший у світі «Музей становлення людини». Автор «Атласу анатомії людини» в 5 т.
Розгорнути
Володимир Маковський
1870 – український учений у галузі турбінобудування. Засновник вітчизняної наукової школи газотурбобудування.
Розгорнути
Народився Іван Гнатюк
(1929, с. Дзвинячі Тернопільської обл. - 2005) -  український поет. Автор збірок "Паговіння", "Калина", "Повнява", "Жага", "Життя", "Дорога", "Чорнозем", "Турбота" та ін.
Розгорнути
Народився Володимир Короленко
(1853, м.Житомир – 1921) — письменник, журналіст, публіцист і громадський діяч. Автор вторів «Сліпий музикант», «У поганому товаристві», «Сорочинська трагедія» та ін.
«Ні, не вихваляти треба терор, а застерігати від нього, звідки б він не виходив. І благо тій стороні, яка першою зуміє відокремитись від кривавого туману, й першою згадає, що мужність у відкритому бою може йти поряд із людяністю і великодушністю до переможеного… Історія нас розсудить…». (Володимир Короленко).
Розгорнути