Компанія Deloitte під час проведення соціологічного дослідження, з'ясувала, яким є найбільш бажаний новорічний подарунок.
Більшість опитаних українців обрали серед різних варіантів гроші (49%). Саме такий подарунок був актуальний в період кризи в 2008 і 2009 рр...
При цьому дослідження показало, що ті, хто чекає подарунок у вигляді грошей, з високою часткою ймовірності його отримають.
43% респондентів повідомили, що збираються дарувати рідним і близьким гроші. Тим не менш, за популярністю цей подарунок лише на четвертому місці серед українців. Перше місце займають косметика та парфумерія (62%), за ними йдуть шоколад (53%), їжа і напої (49%).
А ось шанси отримати інші подарунки, які входять в топ-10 найбільш бажаних, набагато нижчі. Подорожі, які лідирували в минулому році і займають друге місце в цьому році як найбільш затребуваний подарунок, навіть не потрапили в топ-10 подарунків, які українці оберуть для друзів і рідних.
І хоча 37% респондентів бажали б отримати на Новий рік комп'ютери та ноутбуки, такі товари не будуть популярні серед тих, хто буде купувати подарунки.
В інших країнах теж існує велика ймовірність, що споживачі отримають у подарунок зовсім не те, що їм хотілося б. У 13-ти з 18-ти країн найбажанішим подарунком, як і в попередні роки, є книги. А дарувати будуть, як і в Україні, переважно косметику та парфумерію. Популярність цього подарунка автори дослідження спостерігають з року в рік, що пояснюється гнучкістю в ціновій політиці: косметику та парфумерію можна купити практично при будь-якому запланованому бюджеті на подарунки.