У Львові виокремили вісім основних тем для розвитку туризму, які лягли у основу промоційної кампанії до Євро-2012.
Про це повідомив під час виступу на круглому столі «Імідж України до і після Євро-2012» директор департаменту Євро-2012 Львівської міської ради Олег Засадний.
За словами Засадного, йдеться про такі напрями:
- історія і архітектура;
- кава та солодощі;
- пиво та смаколики;
- мистецтво та творчість;
- фестивалі та традиції;
- спорт та відпочинок;
- духовність та віра;
- зустрічі та конференції.
«Сьогодні, спільно з туристичними операторами міста та України ми працюємо над наповненням цих тем туристичними продуктами, які дадуть змогу перетворити Львів на туристичну столицю не лише України, а й Центрально-Східної Європи. У партнерстві з туристичними операторами, готелями та ресторанами ми впорядковуємо існуючі туристичні продукти та розробляємо нові, які власне і мають за завдання зробити місто ще більш цікавим», — резюмував Олег Засадний.