Промоційну кампанію приймаючого міста до ЄВРО-2012 Львів організовуватиме переважно через соціальні мережі. Про це повідомляє Інформаційний центр «Україна-2012» з посиланням на директора Департаменту ЄВРО-2012 Львівської міськради Олег Засадний.
«Ми зараз маємо цілий ряд промороликів (відео). Останній з них – „Зустрінемось у Львові“, який ми використовуємо у промотурах містами України. Звичайно, що для європейського ринку його треба буде дещо доопрацювати, але саме його ми будемо продюсувати у соціальних мережах інтернету. Через соцмережі також будемо подавати фотоілюстрації нашого міста. Загалом, реклама в соціальних мережах – це найдешевший та найефективніший спосіб донести потрібну нам інформацію до цільової аудиторії, якими є футбольні фани», — зазначив пан Засадний.