chrome firefox opera safari iexplorer

У Вінниці майстри виготовили з льоду 20 скульптур

26 грудня 2011 о 13:08

Льодові скульптури, що постали тут готувала ціла бригада майстрів. Робили усе поспіхом, а тому нервували.

Кілька годин роботи і просто неба з’являються два десятки крижаних скульптур. Тут і Ейфелева вежа, і футбольний м’яч з логотипом Євро-2012, і дракони. Одна із найбільших льодових композицій, важить три тонни, — це Різдвяний вертеп із Йосифом, Марією та маленьким новонародженим Ісусом Христом.

“Ну не можливо передати ці почуття, ти дивишся і ти дійсно захоплюєшся. Подумати тільки, як людина старанно над цією роботою працювала, аби кожному сподобалося”, — каже вінничанка Анастасія Глиняна.

Усі фігури виготовляли за ескізами Київського скульптора. На створення експозиції пішло кілька тонн дистильованої води, не одна сотня світло діодів, і два тижні копіткої праці.

“Лід не простий, це річковий лід. Він вирощується спеціально, щоби він був прозорий. Тому що, якщо з річкового вирізати, то він буде мутний, не буде видно самої скульптури”, — каже помічник скульптора Андрій.

Чого бояться льодяні скульптури так це тепла і нечемних відвідувачів. Минулого року один з таких пошкодив експонат Ейфелевої вежі. Відтак цього року, організатори подбали про цілодобову охорону скульптур.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути