chrome firefox opera safari iexplorer

Завдяки появі стоянок вдвічі подешевшають таксі

08 грудня 2011 о 09:04

Столична міськадміністрація у 2012 році облаштує спеціальні стоянки таксі на площах і в місцях великого скупчення машин, повідомив заступник начальника главку транспорту КМДА Богдан Тимченко.

Таксисти вважають, що з появою стоянок, ціни на таксі в центрі і на вокзалі знизяться мало не вдвічі, оскільки їм не доведеться платити за паркування, пише Сегодня.

За словами столичного чиновника, стоянок буде близько 50. Більшість з них з'явиться у двокілометровій зоні навколо «Олімпійського», решта — на головних площах, транспортних розв'язках, вокзалах і біля культурних центрів, у місцях великого скупчення людей.

Також обговорюється питання створення в «кишенях» для громадського транспорту невеликих стоянок для таксі, як це було за СРСР. Там зможуть поміститься лише 2-3 машини, розповіли в мерії.

Користуватися новими стоянками зможуть тільки легальні таксисти — у кого є ліцензія, вся документація на здійснення перевезень — меддовідки, дорожній лист, а також таксометр, який буде вираховувати вартість поїздки.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути