chrome firefox opera safari iexplorer

Інтернет-залежність науковці прирівняли до наркозалежності

12 січня 2012 о 15:38

Вперше науково підтверджено зв’язок між інтернет-адикцією і змінами в мозку, аналогічними до тих, що спостерігаються при залежності від алкоголю або кокаїну, повідомляє The Independent.

Китайські дослідники провели 17 пацієнтам, у яких було діагностовано інтернет-адикцію, МРТ-сканування головного мозку, а потім порівняли результат зі знімками 16 здорових людей. У представників проблемної групи виявили пошкодження волокон білої речовини головного мозку, що ведуть до зон, які відповідають за «обробку емоцій, увагу, прийняття рішень і когнітивний контроль», розповідається у статті.

Подібні зміни характерні для алкоголіків і кокаїністів. Втім, науковці поки не встановили, вони є причиною чи наслідком інтернет-залежності.

Хворобливою пристрастю до інтернету страждають від 5 до 10% користувачів, більшість з яких також захоплюються комп'ютерними іграми. Їх настільки затягує мережева активність, що це позначається на освіті, роботі та особистому житті. Найчастіше вони довго утримуються від їжі і пиття.

Однак саме по собі багатогодинне перебування в інтернеті не є симптомом залежності — для багатьох це необхідність, пов'язана з роботою і підтримкою соціальних зв'язків, підкреслює психіатр з лондонського Імперського коледжу Генрієтта Боуден-Джонс.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути