chrome firefox opera safari iexplorer

Україна може втратити найбільшого виробника автотранспорту

17 липня 2012 о 17:24

Корпорація «Богдан» припускає перенесення виробництва автотранспорту із Черкас у Росію у разі, якщо влада не вживе заходів з державної підтримки вітчизняного автовиробництва.

Про це Українським Новинам повідомив прес-секретар корпорації Сергій Красуля.

Він зазначив, що «Богдан» веде переговори з низкою великих світових автовиробників щодо поновлення проекту з будівництва заводу в Нижегородській області Росії.

Прес-секретар нагадав, що корпорація має підготовлену для будівництва заводу ділянку площею 252 га, до якої підведено необхідні комунікації, при цьому відпрацьовано логістичні складові — доступ до залізничної гілки, невелика відстань до Волги.

Він також підкреслив, що продовжує діяти підписана угода з російською владою про пільговий режим ввезення комплектуючих для виробництва автотехніки на майбутньому заводі.

«Ми зможемо в найкоротший термін налагодити виробництво автомобілів приблизно на рівні наших черкаських виробничих потужностей», — підкреслив Красуля.

Також він додав, що корпорація готова у разі реалізації проекту на час будівництва заводу запустити потужності з великовузлового складання 60 тис. автомобілів на рік поруч із основним майданчиком.

Красуля підкреслив, що залежно від ситуації на українському й російському ринках автотранспорту ситуація може розвиватися за кількома сценаріями.

«Зараз більш вигідно імпортувати автомобілі в Україну, ніж виробляти їх у нашій країні. У разі відсутності заходів з підтримки галузі корпорація не виключає закриття заводу в Черкасах і перенесення виробництва в Росію», — підкреслив Красуля.

Однак він додав, що це тільки один з можливих варіантів майбутнього розвитку корпорації, переговори тривають і жодного рішення щодо нижегородського проекту ще не прийнято.

Як повідомляло агентство, «Богдан» неодноразово вказував на критичну ситуацію в автомобілебудуванні й необхідність держпідтримки виробників.

6 червня міністр економічного розвитку й торгівлі Петро Порошенко заявив, що Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі ухвалила рішення щодо введення спеціального мита на імпорт автомобілів, однак не назвав її розмір.

У грудні 2006 року «Богдан» і Запорізький автомобільний завод, що входить у корпорацію «УкрАвто», почали реалізацію проекту з будівництва автозаводу в Нижегородській області Росії.

Виробничі потужності заводу мали становити 160 тис. легкових автомобілів Chevrolet, 6 тис. автобусів, 8 тис. автобусних шасі й 80 тис. дизельних двигунів ISUZU для середньотоннажних вантажівок і автобумів малого й середнього класу.

Однак потім «УкрАвто» вийшло із проекту, а в 2008 році «Богдан» остаточно заморозив його реалізацію.

5 серпня

Інші дати
Ілля Рєпін
1844 – визначний художник-реаліст українського походження.
Розгорнути
Народився Юрій Хорунжий
(1937, м. Київ - 2007) - український письменник, журналіст, громадський діяч. автор близько 30 книжок, історичних повістей, романів, оповідань та есе. Зокрема, "Скифи", "Гонитва до мосту", "Таємна грамота", "Гетьмани України" та ін. Упорядник книжки спогадів "Опреа СВУ - музика ГПУ", "Вибраних творів"  Л. Старицької-Черняхівської.
Розгорнути
Народився Борис Антоненко-Давидович
(1899, м. Ромни Сумської обл. - 1930) - український письменник, літературо- і мовознавець. Автор книжок "Запорошені силуети", "За ширмою", "Слово матері", "Як ми говоримо", "Смерть. Сибірські новели. Завищені оцінки".
Правильно й чисто говорити своєю мовою може кожний, аби тільки було бажання. Це не є перевагою вчених-лінгвістів, письменників або вчителів-мовників, це - не тільки ознака, а й обов'язок кожної культурної людини. Культурними в нас мусять бути всі, незалежно від того працює людина розумово чи фізично.
Розгорнути
Народився Борис Гмиря
(1903, м.Лебедин Сумська  область – 1969) - український оперний та камерний співак. Виконавець основних партій в операх «Тарас Бульба» Миколи Лисенка, «Наймичка» Миколи Вериківського, «Іван Сусанін» Михайла Глінки, «Русалка» Олександра Даргомижського,  «Фауст» Шарля Гуно).
Розгорнути