chrome firefox opera safari iexplorer

Україна може втратити найбільшого виробника автотранспорту

17 липня 2012 о 17:24

Корпорація «Богдан» припускає перенесення виробництва автотранспорту із Черкас у Росію у разі, якщо влада не вживе заходів з державної підтримки вітчизняного автовиробництва.

Про це Українським Новинам повідомив прес-секретар корпорації Сергій Красуля.

Він зазначив, що «Богдан» веде переговори з низкою великих світових автовиробників щодо поновлення проекту з будівництва заводу в Нижегородській області Росії.

Прес-секретар нагадав, що корпорація має підготовлену для будівництва заводу ділянку площею 252 га, до якої підведено необхідні комунікації, при цьому відпрацьовано логістичні складові — доступ до залізничної гілки, невелика відстань до Волги.

Він також підкреслив, що продовжує діяти підписана угода з російською владою про пільговий режим ввезення комплектуючих для виробництва автотехніки на майбутньому заводі.

«Ми зможемо в найкоротший термін налагодити виробництво автомобілів приблизно на рівні наших черкаських виробничих потужностей», — підкреслив Красуля.

Також він додав, що корпорація готова у разі реалізації проекту на час будівництва заводу запустити потужності з великовузлового складання 60 тис. автомобілів на рік поруч із основним майданчиком.

Красуля підкреслив, що залежно від ситуації на українському й російському ринках автотранспорту ситуація може розвиватися за кількома сценаріями.

«Зараз більш вигідно імпортувати автомобілі в Україну, ніж виробляти їх у нашій країні. У разі відсутності заходів з підтримки галузі корпорація не виключає закриття заводу в Черкасах і перенесення виробництва в Росію», — підкреслив Красуля.

Однак він додав, що це тільки один з можливих варіантів майбутнього розвитку корпорації, переговори тривають і жодного рішення щодо нижегородського проекту ще не прийнято.

Як повідомляло агентство, «Богдан» неодноразово вказував на критичну ситуацію в автомобілебудуванні й необхідність держпідтримки виробників.

6 червня міністр економічного розвитку й торгівлі Петро Порошенко заявив, що Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі ухвалила рішення щодо введення спеціального мита на імпорт автомобілів, однак не назвав її розмір.

У грудні 2006 року «Богдан» і Запорізький автомобільний завод, що входить у корпорацію «УкрАвто», почали реалізацію проекту з будівництва автозаводу в Нижегородській області Росії.

Виробничі потужності заводу мали становити 160 тис. легкових автомобілів Chevrolet, 6 тис. автобусів, 8 тис. автобусних шасі й 80 тис. дизельних двигунів ISUZU для середньотоннажних вантажівок і автобумів малого й середнього класу.

Однак потім «УкрАвто» вийшло із проекту, а в 2008 році «Богдан» остаточно заморозив його реалізацію.

24 жовтня

Інші дати
24 жовтня святкують:
  • День Організації Об’єднаних Націй (День ООН).
  • Всесвітній день інформації про розвиток.
Розгорнути
Народився Микола Біляшівський
(1867, м. Умань – 1926) – український археолог, етнограф, мистецтвознавець, музейний діяч. Один із засновників та дійсний член Української Академії Наук. В 1902-1923 роках - організатор і директор Київського міського художньо-промислового і наукового музею (тепер Національний художній музей України).
Розгорнути
День пам’яті Лук’яна Кобилиці
(1812, смт. Путила, Чернівецька область – 1851) – український громадсько-політичний діяч, керівник селянських повстань 40-х років 19 ст. на Путильщині (Буковині). Очолив виступи селян 22 громад, які рішуче відмовлялися відробляти панщину, самочинно переобрали сільську старшину, висунули вимоги відкриття українських шкіл, вільного користування лісами і пасовиськами. Як депутат австрійського парламенту виступив за надання політичної автономії Буковині і приєднання її до Галичини, вимагав скасування кріпацтва і передачу селянам землі без викупу.
Розгорнути