chrome firefox opera safari iexplorer

Українські ЗМІ готуються заробити на виборах. Розцінки

19 липня 2012 о 10:39

Три телерадіокомпанії «Російське радіо – Україна», «Медіа маркет» (радіостанція «Хіт FM») і «Ютар» (радіо Kiss FM) встановили ціни на вартість ефірного часу для передвиборної агітації під час кампанії з виборів у Верховну Раду.

Про це йдеться в оголошенні, розміщеному в газеті «Голос України», пишуть «Українські новини».

По всій мережі мовлення «Російського радіо – Україна» вартість 1 секунди ефірного часу становить 31 гривню, на радіо «Хіт FM» –  32 гривні й на радіо Kiss FM –  12 гривень.

Раніше телерадіокомпанія «Київ» установила розцінки на розміщення на каналі передвиборної агітації під час кампанії з виборів у Верховну Раду.

Про це було сказано в оголошенні, розміщеному в газеті «Урядовий кур'єр».

Вартість однієї секунди ефірного часу для розміщення політреклами в будні дні з 00:00 до 07:00 і з 09:00 до 14:00 становить 2,25 гривні, з 07:00 до 09:00, з 14:00 до 18:00 і з 22:25 до 00:00 — 4 гривні, з 18:00 до 22:25 — 4,86 гривні.

Вартість 1 секунди ефірного часу у вихідні, неробочі й святкові дні з 02:00 до 10:25 становить 2,25 гривні, з 10:25 до 18:15 і з 23:15 до 02:00 — 4 гривні, з 18:15 до 23:15 — 4,86 гривні.

Ціни вказано з урахуванням ПДВ.

Як відомо, вибори до Верховної Ради призначені на 28 жовтня.

За матеріалами «Української правди»

Розділи: Суспільство