Національна рада з телебачення і радіомовлення тимчасово призупинила трансляцію пізнавального телеканалу National Geographic (США) у зв’язку з рекламою алкоголю.
Про це йдеться у повідомленні Нацради.
Це рішення регулятор прийняв на засіданні 21 серпня за результатами моніторингу, проведеного Нацрадою 8 травня.
«Виявлено, що в ефірі телеканалу о 21:11 за київським часом транслювався рекламний ролик алкогольного напою», – зазначається в повідомленні Нацради.
Таким чином, Нарада ухвалила рішення щодо визнання телеканалу National Geographic таким, що не відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення й законодавство України, відповідно до якого Україна залишила за собою право обмежувати на своїй території ретрансляцію каналів, що містять рекламу алкогольних напоїв.
Нацрада у своєму рішенні вказала компанії ViaMedia (Київ), яка є ексклюзивним представником телеканалу National Geographic в Україні, на необхідність протягом трьох тижнів привести свою діяльність у відповідність із законом «Про телебачення й радіомовлення».
Якщо компанія не прислухається до рекомендацій, канал зникне з переліку іноземних програм, утримування яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення й ретрансляція яких на території України не обмежується.
Зазначимо, National Geographic – американський телеканал, що транслює науково-популярні фільми про природу, історію, культуру.
Заборона реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів засобами зовнішньої реклами, а також реклами алкогольних напоїв на телебаченні набула чинності 1 січня 2009 року