chrome firefox opera safari iexplorer

Діти-аутисти за допомогою мистецтва довели, що здатні до навчання

21 вересня 2012 о 10:57

Вперше діти-аутисти отримали можливість показати свої художні роботи на виставці і тим самим довести, що вони здатні до навчання.

Так, цілий стенд із двома десятками робіт вихованців школи-садка для дітей з синдромом аутизму «Дитина з майбутнім» був представлений відвідувачам виставки-вернісажу художніх робіт людей з обмеженими можливостями в рамках Другого Київського фестивалю альтернативного мистецтва «Павлов-фест».

Роботи, які готували діти у віці від 3 до 8 років, підкреслили, що аутисти при системних заняттях показують хороші результати і цілком здатні навчатися. Про це свідчать малюнки, для створення яких діти з аутизмом використовували різноманітні техніки нанесення фарб, різні сюжети, вибирали не темні й похмурі, а яскраві тони.

Директор школи-садка для дітей з аутизмом «Дитина з майбутнім» Наталія Стручек пояснила, що діти з аутизмом насправді дуже здібні, якщо вчасно надати їм можливість вчитися. Якщо почати корекцію в ранньому віці, то дитина не тільки навчиться спілкуватися з іншими, але й зможе виражати свою індивідуальність, що й підтвердила виставка.

«Проблема соціального забезпечення і навчання дітей-аутистів в Україні дійсно існує, — підкреслила Директор Фонду допомоги дітям з синдромом аутизму «Дитина з майбутнім» Лариса Рибченко. — Це стосується і наявності необхідних навчальних закладів, і самого розуміння аутизму зокрема. Важливо займатися такими дітьми з дитинства, а не чекати, що все владнається само собою. Оскільки раніше в Україні не було жодної статистики, яка б фіксувала кількість дітей з аутизмом, то зараз навчальних закладів, де дійсно можуть допомогти особливим дітям, дуже мало. Тому на даному етапі важливі не тільки спільні зусилля в боротьбі з проблемою, але також і використання ефективних методик у самому процесі навчання дітей-аутистів».

Арт-терапевт школи-садка «Дитина з майбутнім» Анна Возненко пояснює особливості «лікування» творчістю так: «Розвиток уяви, творчості та креативності дітей є головним завданням такого навчального методу як арт-терапія. За допомогою художніх прийомів діти загострюють свою увагу, здатність відчувати світ, а також просто працювати з різними кольорами і формами. Тут важливий і індивідуальний підхід до кожної дитини, вміння розуміти її нахили та потреби, а також зробити процес творчості максимально корисним для дитини».

За інформацією Міжнародної громадської організації "Фонд допомоги дітям з синдромом аутизму «Дитина з майбутнім»

Розділи: Новини освіти

22 квітня

Інші дати
22 квітня відзначають:
  • Всесвітній день Матері-Землі (Міжнародний день Землі).
Розгорнути
Народився Анатолій Михайленко
(1939, хутір Комуна Полтавської обл. - 2007) - український письменнник, журналіст, видавець. Автор більше 30 книжок художньої прози й публіцистики, зокрема "Оливкова гілка з Рима", "Кленовий лист з Канади", "Пливе мій човен. Запах полину", "Заки море перелечу".
Розгорнути
Народився Євген Сагайдачний
(1886, м.Херсон – 1961) – український маляр, декоратор і педагог. Автор численних акварелей з гуцульського життя, залишив по собі велику колекцію народного, зокрема гуцульського, мистецтва.
Розгорнути
Народився Євген Козак
(1907, с. Колодне, Львівська область – 1988) – український композитор, диригент, педагог. Автор театралізованого концерту «Буковинське весілля», хорових пісень "Вівчарик", "Україно моя", "Думи мої", «Вітер з полонини», "Зелень кленова, вулиці Львова", обробок українських народних пісень, пісень на слова Т.Шевченка.
Ой, вічарику-вівчарю, Ти жени свою отару З гір високих, з полонини У широкую долину. Сядь зі мною в просінь світа, Заграй мені на трембіті, Розкажи мені - чи любиш? Чом до серця не голубиш? (Українська народна пісня)
Розгорнути

Новини Дивитися всі