chrome firefox opera safari iexplorer

Альтанка Януковича коштує ремонту трьох напівзруйнованих київських пам’яток, — Бригинець

09 листопада 2012 о 14:31

Реконструкція альтанки президента В. Януковича коштуватиме стільки ж, скільки коштувало б відремонтувати Магдебурзький комплекс, Садибу Мурашка та Караїмську кенасу.

Так депутат Київради (БЮТ-Батьківщина) Олександр Бригинець відреагував на оприлюднену в ЗМІ інформацію про те, що з Держбюджету планується витратити 24 млн. грн. на реконструкцію павільйону з альтанкою для резиденції В. Януковича «Синегора» в Івано-Франківській області.

«Якщо президенту хочеться оточити своє життя палацами, то в Україні є безліч історичних об’єктів, які вимагають реконструкції. Наприклад, одна з найкрасивіших споруд Києва, номінант акції «7 чудес України «Палаци, замки, фортеці» — Маріїнський палац, який багато років стоїть в риштуванні. Якщо Маріїнський палац його вже не цікавить, то за ці гроші можна було б привести до ладу цілих три об’єкти, які зараз знаходяться в критичному стані , але на реконструкцію яких десятиліттями не знаходять кошти», — запропонував О. Бригинець.

Депутат дивується, що тоді, коли з бюджету Києва вилучають по 7 млрд. грн. до Держбюджету і столиці не вистачає практично на все — починаючи з реконструкції Бортницької станції аерації та побудови метро на Троєщину, закінчуючи муніципальними надбавками працівникам бюджетної сфери та пенсіонерам – президенту за ці гроші влаштовують комфортне життя.

Розділи: Суспільство

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути