У наступному році на ринку телевізійної реклами може скластися монополія трьох найбільших медіагруп.
Як пише Коммерсант-Україна в статті Хід до сильних, ТВ-холдинг Медіа Група Україна (МГУ) відмовився від партнерства з 1+1 і веде переговори про приєднання до альянсу двох найбільших гравців — Інтер і StarLightMedia.
Як розповіло джерело видання, в МГУ (об'єднує медіаактиви СКМ — канали Україна, Футбол, Донбас) вирішили змінити стратегію продажу реклами, що призвело до звільнення керівника сейлз-хауса МГУ.
«Жодна з трьох груп поки не оголосила умови розміщення реклами в наступному році, оскільки вони все ще домовляються про розподіл прибутків всередині нового альянсу», — сказав гендиректор агентства Maxus-Sigma Денис Лазуренко.
За словами джерела, група вирішила змінити партнерів, оскільки в альянсі з 1+1 не виконала закладені на початку року плани прибутку.
«Протягом майже всього року, за винятком періоду чемпіонату Євро-2012, канали МГУ заповнювалися набагато гірше, ніж канали 1+1», — зазначив він. За даними видання, заповнюваність 1+1 у цьому році сягала майже 100%, в той час як МГУ — 60-70%.
За підрахунками рекламного холдингу Aegis Media, загальна частка ринку альянсу МГУ та 1+1 склала 24,6%, альянсу StarLightMedia та Інтера — 50,7%. Всього ринок телевізійної реклами в цьому році, за оцінками Всеукраїнської рекламної коаліції, складе 4 млрд грн.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у зв'язку з парламентською кампанією ринок зовнішньої реклами в цьому році зріс на 30%, що стало рекордними темпами за останні п'ять років.