chrome firefox opera safari iexplorer

У новорічну ніч київські таксисти піднімуть ціни мінімум вдвічі

29 грудня 2012 о 15:34

Усім охочимскористатися послугами таксі в новорічну ніч слід бути готовими заплатити набагато вищу ціну, впевнений глава «Української таксомоторної асоціації» Андрій Антонюк.

«У той час, коли всі відпочивають, а перевізники працюють, високий тариф на перевезення є справедливим. Адже зрозуміло, що він не може бути таким, як влітку, оскільки ні таксисти не виїдуть на маршрути, ні пасажири не дочекаються потрібного авто. В результаті задоволеним не буде ніхто», — сказав експерт.

Він зазначив, що законом не заборонено перевізникам піднімати тарифи, однак зауважив, що коли офіційні перевізники будуть помірними у піднятті тарифу, то нелегальні перевізники можуть підняти ціни в 3-5 разів.

У той же час, директор однієї з київських служб таксі підтвердив, що тарифи будуть підніматися. «Ми думаємо над тим, щоб встановити подвійний тариф, інакше, як підняттям тарифів, водія неможливо мотивувати виїхати в цей час на роботу. Вони в такому випадку будуть таксувати самостійно, встановлюючи тарифи, які самі забажають. А це може бути в три і більше разів», — сказав він.

При цьому в службі додали, що практика підвищення тарифів на проїзд таксі в новорічну ніч існує в Києві вже більше 7 років, як дозвіл на це дав тодішній мер Києва.

Розділи: Суспільство

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути