В таксі аеропорту “Бориспіль” розмістять спеціальні інформаційні матеріали. Вони допоможуть пасажирам перевірити правильність розрахунків щодо вартості поїздки.
Про це УНН повідомили у прес-службі МА “Бориспіль”.
“8 грудня один з клієнтів SkyTaxi, Jose Louis Orihuela, повідомив у соціальних мережах про неналежне обслуговування зі сторони таксиста SkyTaxi — таксист видав після поїздки від аеропорту до Києва замість фіскального чеку оперативний та отримав вищу суму в якості оплати за проїзд. Після отримання звернення аеропорт відсторонив водія від роботи, провів службове розслідування та передав матеріали справи до міліції. Клієнту SkyTaxi забезпечили безкоштовну поїздку з Києва до „Борисполя“ на зворотній рейс 15 грудня та швидку реєстрацію в аеропорту”, — повідомили у прес-службі.
“Оскільки аеропорт „Бориспіль“ дбає про якість обслуговування пасажирів, для нас важливий зворотній зв’язок із клієнтами. Зауваження та побажання наших партерів та клієнтів дозволяють вдосконалити наш сервіс, покращити якість обслуговування, — зазначили в прес-службі аеропорту. — Наразі розробляються спеціальні інформаційні матеріали, які будуть розміщені в кожній машині. Вони допоможуть пасажирам перевірити правильність розрахунків щодо вартості поїздки”.
Нагадаємо, 10 грудня іспанський викладач заплатив за послуги Sky Taxi, яким їхав від летовища «Бориспіль» до Подолу, 537 грн. У розрахунковому документі написано, що відстань між пунктами становить 127 км.