chrome firefox opera safari iexplorer

Середа — найбільш несприятливий день для автолюбителів

24 січня 2013 о 09:43

У 2012 році найбільша кількість ДТП зареєстрована в середу, а випадків автохуліганства – в понеділок.

Такого висновку дійшли в страховій компанії «Allianz Україна», проаналізувавши свою статистику страхових подій за договорами автострахування минулого року.

«У 2012-му, як і роком раніше, з усього тижня найнесприятливішою для автолюбителів була середа. Цього дня сталося не лише найбільше страхових випадків у цілому — 22,3%, а й найбільше ДТП зокрема — 22,1%. Друге місце за кількістю автонеприємностей дісталося понеділку з часткою 17,3%. Зате цей день лідирує за кількістю подій, причиною яких стали протиправні дії третіх осіб. Саме щопонеділка клієнти компанії частіше, ніж в інші дні, знаходили свої авто з розбитим хуліганами склом, дзеркалами і фарами, а також із подряпаним кузовом або іншими ушкодженнями», — зазначається в повідомленні.

Між тим, найменш шкідливою серед буднів стала п'ятниця, на частку якої припало 14,4% усіх автоподій і 15,0% аварій.

Джерело: Укрінформ
Розділи: Суспільство

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути