chrome firefox opera safari iexplorer

Українські марки перемогли на міжнародному конкурсі у Китаї

11 січня 2013 о 17:00

Поштовий блок «Українське подвір’я» 2011 року випуску здобув перемогу в номінації «Найкращий друк» у 11-му щорічному китайському конкурсі-опитуванні на найкрасивішу зарубіжну марку.

Про це повідомляє сайт Укрпошти.

Конкурс проводиться у Китаї щороку і є надзвичайно популярним у світових філателістичних колах. Цього року у ньому взяли участь низка поштових адміністрацій Європи та світу: Австрії, Албанії, Білорусі, Боснії і Герцеговини, Кіпру, Куби, Єгипту, Німеччини, Ліхтенштейну, Мальти, Нової Зеландії, Перу, Сінгапуру, Словаччини, Словенії, Швейцарії, Туреччини, Росії.

Серед організаторів та спонсорів конкурсу – Китайська народна асоціація дружби із зарубіжними країнами, провідні філателістичні організації та видавці відомих філателістичних каталогів.

«Українська поштова марка вже кілька років поспіль успішно заявляє про себе в цьому конкурсі, що засвідчує стійкий інтерес до української філателістичної продукції на міжнародній арені, — зазначила генеральний директор УДППЗ «Укрпошта» Оксана Плотнікова. — Ми у свою чергу вітаємо автора поштового блоку «Українське подвір’я» художника Костя Лавро, який багато років співпрацює з Укрпоштою і створює чудові мініатюри, які неодноразово виборювали престижні українські та міжнародні нагороди».

Розділи: Суспільство

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути