У 2013 році 84% українських компаній планують зберегти або збільшити чисельність штату. Про це Корреспондент.biz повідомили фахівці міжнародної компанії Regus.
Як показав останній індекс ділової впевненості компанії, українські компанії в першу чергу планують наймати нових фахівців з маркетингу та продажу. Ця тенденція зберігається, незважаючи на зниження індексу ділової впевненості в Україні порівняно з жовтнем 2012 року.
Згідно з результатами опитування, 35% українських компаній повідомляють про зростання виручки, а 28% говорять про збільшення прибутку за останні дванадцять місяців.
Крім того, 22% компаній планують збільшити чисельність штату на 5% або більше, а представники 51% організацій вважають, що їхні фірми наймуть більше менеджерів з продажу або маркетингу. 38% компаній зазначили, що їм потрібен додатковий оперативний персонал.
«Дивує найбільше не те, що компанії планують набирати співробітників, але те, що вони збираються інвестувати в продажі і маркетинг — це означає, що вони вважають, що настав час діяти активно й агресивно», — вважають аналітики компанії.
Експерти відзначають, що гнучка організація роботи перестане бути «додатковим бонусом» до умов праці, а стане обов'язковою умовою і гратиме ключову роль при залученні та утриманні найкращих співробітників будь-якої компанії.
Раніше Корреспондент.biz писав, що половина українських роботодавців практикують преміювання співробітників.