«АвтоМонмартром» охрестили Андріївський узвіз місцеві активісти. Попри рішення щодо обмеження руху узвозом, потік автівок на вулиці не зменшується. Чиновники запевняють: потрібно встановити боларди — автоматизовані блокувальники дороги. Однак, дехто з місцевих мешканців проти. Кажуть, боларди в Україні не сертифіковані, тож і гарантувати їхню справність буде нікому. Та побоюються — у випадку надзвичайних ситуацій боларди блокуватимуть проїзд оперативних служб.
6 автівок за 2 хвилини. Попри обмеження руху вулицею, трафік на Андріївському не зменшується.
Катерина, продавець з Андріївського узвозу: «Иногда бывают такие моменты, что у нас сотрудник говорил, что для того чтоб перейти с одной стороны дороги на другую нужно рыть подземный переход. Бегают дети, старики приходят погулять и такое прочее. Это вообще кошмар».
Більшість водіїв про заборону проїзду Андріївським знають. Та, кажуть, і заїжджають, і паркуються тут.
Віталій, водій: «Знаем конечно, что нельзя по Андреевскому спуску ездить. Но тут есть же ж и рестораны, и все такое, надо ж им что-то поставлять. Полтонны картошки — то понятно, что в руках сюда не притянешь».
Тимур, водій: «Не знаю, ну как-то же нужно машинам подьезжать сюда служебным. Здесь все-таки продуктовые магазины, рестораны».
Аби обмежити рух вулицею, тут планують встановити автоматичні блокувальники — боларди. А заїжджати на узвіз зможуть лише жителі вулиці, службовий транспорт та спецтехніка. Чиновники запевняють: це — пропозиція мешкаців Андріївського.
Олександр Королюк, заступник голови Подільської РДА: «Будемо перекривати всі вулиці, які ведуть до Андріївського узвозу. Вже узгодили це питання з мешканцями. Те, що треба обмежити — це думка мешканців, я підкреслюю. Це думка тих людей, які мають робочі місця на цій вулиці».
Натомість, дехто з місцевих мешканців це заперечує.
Наталія Ткаченко, місцева мешканка: «Установа болардів — на мій погляд, це неможливо. Взагалі ніхто не може сказати, як це буде працювати. І що станеться в разі пожежі, що станеться в разі, якщо моя дитина отримала якусь травму і їй потрібна швидка допомога. І що станеться, якщо цей болард якимось чином не буде працювати».
Не на боці болардів і юристи. Кажуть, передусім це обмежить права інвалідів, які за законом мають право в'їзду на території з обмеженим рухом. А ще боларди натепер в Україні не сертифіковані, тож і гарантії на них не буде. Чиновники до того ж досі не визначилися, де і як встановлюватимуть обмежувачі руху та на чиєму балансі вони перебуватимуть. Щоб очистити Андріївський від автівок активісти пропонують встановити пости ДАІ чи фотофіксацію, та штрафувати порушників.