chrome firefox opera safari iexplorer

Реформи Укрзалізниці

26 червня 2013 о 12:00

Вкрай важливо вирішити питання про закупівлю пасажирських залізничних вагонів за рахунок держбюджету, вважає експерт Олександр Кава. 

Укрзалізниця підвищить якість обслуговування пасажирів Підвищення якості обслуговування пасажирів, а також реформи на залізниці є пріоритетами для Укрзалізниці. Про це повідомляє прес-служба відомства, підводячи підсумки наради, яка відбулася в УЗ. На ній, зокрема, було проаналізовано хід реалізації усіх пунктів Національного плану дій на 2013 рік у рамках реалізації Програми економічних реформ на 2010—2014 рр.

Відповідно до Нацплану, з 1 березня 2013 року в першому класі швидкісних електропоїздів категорії Інтерсіті+ введена система регулювання вартості квитків залежно від термінів продажу. Для жителів лівого берега Дніпра впроваджена зупинка для ряду поїздів далекого прямування на станції Дарниця. УЗ продовжила розвиток швидкісного руху з запуском нових швидкісних поїздів, також у найближчих планах відомства — впровадження бонусної системи для пасажирів першого класу поїздів Інтерсіті+ і можливості оформити квиток на одному бланку для поїздок з пересадками. До того ж, стане більш інформативним і зручним веб-портал для пасажирів. Пасажирський рухомий склад планується оновити. 

«УЗ подала на розгляд проект фінансового плану залізниць України на 2013 рік, в якому передбачено придбання 200 купейних вагонів, 41 пасажирських вагонів з місцями для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями та 7 спеціалізованих вагонів типу СТ (службово-технічні) за кошти держбюджету», — повідомляє прес-центр відомства. 

«Зараз вкрай важливо вирішити питання про закупівлю пасажирських вагонів за рахунок держбюджету, як це передбачено у програмі реформ і ст. 10 Закону „Про залізничний транспорт“. Якщо в цьому році не почати активне оновлення парку пасажирських вагонів, то вже через 5 років підлягати списанню буде більше 6000 вагонів, що неможливо для жодного виробника. Планується також впровадження нових послуг в сегменті пасажирських перевезень. Наприклад, вже місяць працює швидкісний потяг „Інтерсіті“ сполученням Київ — Тернопіль і долає 486 км за 5 годин 54 хвилини проти 7-8 годин у звичайних поїздів. Досить часто його населеність становить 100%», — зазначає Олександр Кава, координатор реформи транспортної галузі Координаційного центру з впровадження економічних реформ при президентові України. 

Галузь також очікує на прийняття постанови уряду «Про створення публічного акціонерного товариства „Українська залізниця“», прийняття якого дозволить почати реалізацію структурної реформи (проект постанови направлений на розгляд у Кабмін). «Щодо виконання деяких пунктів Нацплану є невеликі затримки з об'єктивних причин, але, в загальному, робота просувається добре, — коментує Олександр Кава. — Виникають деякі складності в погодженні проектів нормативних актів, але всі питання вирішуються в робочому порядку»

Джерело: ТСН
Розділи: Суспільство

23 грудня

Інші дати
Народився Степан Тимошенко
(1878, с.Шпотівка, Сумська область – 1972) – український вчений у галузі механіки. Автор фундаментальних праць з теорії опору матеріалів, теорії пружності та коливань. Один із організаторів і перших академіків Української академії наук. Основоположник школи прикладної механіки в США.
Розгорнути