Експериментальні відео-інсталяції авторів із США, Канади, Франції, Італії, Естонії, Росії, Польщі та України показують у музеї «Київська фортеця». Роботи художників присвячені темі фестивалю «Візії» – «Архівації візуального».
У проекті американки Андреа Вольф "Крихітні спогади" — мікро-інсталяції сімейних архівів, поєднані з реальними декораціями. Патрік Бержерон, канадський відеохудожник і режисер спецефектів «Матриці», «Містера Ніхто» і «Володаря Перснів», експериментує з часово-просторовими порушеннями в анімованій документальній стрічці «LoopLoop» про свою подорож до В'єтнаму.
Інсталяція «Депо» російської відео-художниці Марини Фоменко - це спостереження за архітектурною трансформацією будівель, які втрачають свою індивідуальність під впливом часу. Польський художник Збігнєв Чапля за допомогою відеоколажу документує на камеру знайдені коробки з фотографіями, що залишились після повіні в рідному селі. А американський режисер Білл Моррісон у фільмі «Поклик світла» створює сюреалистичні композиції зі знімків зіпсованої нітроцелюлозної плівки.
Відео-інсталяції можна подивитися до 9 червня.
Також у музеї діє виставка фотографій «Місто майбутнього». Тут зібрані роботи 16 фотографів з Росії й України, які візуально втілили свої міські фантазії, про те, що в майбутньому залишиться незмінним, а що зникне назавжди. 4 червня експозицію змінять. У просторі покажуть фотороботи виставки «Поклик до архівації» українських та російських митців, які стали фіналістами «Портфоліо-Ревю-2012».
Також цього тижня можна відвідати лекцію Лариси Венедиктової «Прозора пам'ять: публічний простір як можливість» (4 червня о 16:00) та спеціальний відеопоказ (Ішу Патель «Після Життя» (анімація), Апічатпонг Вірасетакун «Дядечко Бунмі, який пам'ятав свої минулі життя») (7 червня, 16:00).
А 9 червня відбудеться презентація проекту «100×100=900» — це спеціальний показ до 50 річниці відеоарту «Сто відеохудожників про кожен рік ХХ століття».
Музей «Київська фортеця» працює з 13:00 до 18:00 (понеділок — вихідний).