chrome firefox opera safari iexplorer

На телебаченні зупинили рекламу 35-градусних настоянок ТМ «Цілющий»

11 листопада 2013 о 14:30

Голова Комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко поінформував, що на сьогодні в денний час на телебаченні нарешті зупинена реклама 35-градусних настоянок торгової марки «Цілющий» («З хріном», «З перцем і медом» та ін.), як цього вимагає чинне законодавство.

Микола Томенко нагадав, що, фактично, дешева горілка під виглядом 35-градусних настоянок рекламувалася в денний час на Першому національному та на «5 каналі», що за змістом було кричущим порушенням чинного законодавства про рекламу і не відповідало жодним морально-етичним стандартам.

«На жаль, в даному випадку у боротьбі з рекламою «цілющого» 35-градусного напою нашим союзником стала не державна інституція, яка має слідкувати за порушенням законодавства, не Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України, а Індустріальний телевізійний комітет, який розуміє, що всі учасники телевізійного ринку повинні дотримуватися приписів закону та стандартів корпоративної відповідальності», – зазначив Микола Томенко.

Він зауважив, що під впливом цієї організації та чіткої позиції керівництва решти каналів, які підтримали його звернення стосовно необхідності зупинки такого кричущого порушення закону, на сьогодні ця телевізійна рекламна кампанія, яка, на жаль, протрималась доволі довгий період, зупинена.

Також Микола Томенко висловив сподівання, що питаннями легалізації місць продажу даних настоянок та акцизів далі буде займатися Уряд. Він звернув увагу на те, що на ринку лікеро-горілчаних виробів велика кількість заводів пішла шляхом випуску спиртних напоїв під марками настоянок чи бальзамів.

«На сьогодні маємо інформацію Держкомстату, що за останній період в Україні продаж алкогольних напоїв зменшився на 20%. Цілком очевидно, що мова йде, на жаль, не про те, що їх стали менше вживати, а про те, що, з одного боку, на українському ринку з’явилася велика кількість нелегальної продукції, а з іншого – частина продукції замаскована під різні настоянки та бальзами», – зазначив Микола Томенко.