chrome firefox opera safari iexplorer

Україна отримала власний туристичний бренд

25 березня 2014 о 14:45

21 березня представники Департаменту культури і туризму, національностей та релігій облдержадміністрації взяли участь у конференції «Популяризація іміджу України та її туристичних можливостей», в рамках якої відбулася презентація туристичного бренду України.

Його розробку було реалізовано Державним агентством України з туризму та курортів на кошти гранту, наданого Німецьким товариством з міжнародного співробітництва (GIZ) в Україні. Над проектом працювала робоча група у складі команди «ВікіСітіНоміка», дизайн-студії «Королівські митці» та агентства «Brandhouse».

«В ці складні часи, які переживає Україна, нам потрібні цінності, що об’єднують країну. Новий туристичний бренд України – це символ, здатний з’єднати українців заради майбутнього країни. Туристичний бренд – це частина системної програми з популяризації України у світі та активізації сфери туризму в середині країни. За допомогою яскравого бренду, який запам'ятовується кожному, ми зможемо формувати позитивні враження туристів про Україну, створити образ країни, яку цікаво вивчати та приїжджати. Туристичний бренд допоможе Україні посісти гідне місце на світовій карті туризму!» — зазначила Олена Шаповалова.

«В основу бренду покладена ідея «і — і» — об'єднання нібито несумісних ідей і речей, які доповнюють одна одну. Вона акцентує на тому, що Україна — особлива цивілізація, яка століттями жила «між» геополітичних, геокультурних, геоекономічних «плит» світу. І ця здатність інтегрувати сформувала особливу культуру, менталітет нації — «і-і» замість «або-або», — пояснив представник команди «ВікіСітіНоміка» Валерій Пекар.

«Туристичний бренд України — це одна з граней ідентичності нашої країни. Важливо розуміти: бренд — це не дизайн, бренд — це сенс, стратегія і послідовні дії. Туристичне позиціонування має давати туристам вагому причину приїхати саме в Україну. Буква «U» (від англ. Ukraine) об'єднує різні символи і малюнки: бандуру як символ української музичної традиції, рок-гітару — символ популярної течії в сучасній музиці, творчість, таланти і яскраві елементи, що розкривають душу українського народу. А основний слоган Ukraine: It’s all about U має подвійне значення: з одного боку, його можна перекласти як: «Україна: це все про тебе», з іншого, — значення цього слогану: «Це все про Україну», — зазначила Голова Держтуризмкурорту Олена Шаповалова.

«Бренд — це необхідний елемент для того, щоб туристичний напрям розвивався. Провідні країни світу успішно використовують свої бренди, щоб їх впізнавали туристи і поверталися знову за новими емоціями і враженнями», — зазначив представник Німецького товариства з міжнародного співробітництва (GIZ) в Україні Матіас Брандт.

З 2014 року на міжнародних виставках під єдиним туристичним брендом Україну представлятимуть спільно туроператори, авіакомпанії, регіони країни.
У березні наша країна з вже новим туристичним брендом взяла участь у Міжнародній туристичній виставці ITB в Берліні, а в листопаді 2014 року очікується участь України у Всесвітній туристичній виставці World Travel Market 2014 у Лондоні.
скізи логотипу, фірмові шрифти, маркетинг-аналітика, презентаційний ролик, промо-матеріал і стандарти їх використання доступні за наступним посиланням:http://www.tourism.gov.ua/ua/25020/26439/

 

 

 

Джерело: cult.gov.ua
Розділи: Туристичні новини

16 серпня

Інші дати
Антон Задонцев
1908 – український учений у галузі рослинництва. Директор Всесоюзного науково-дослідного інституту кукурудзи (м. Дніпропетровськ).
 
 
Розгорнути
Річниця Зборівської битви
1649 – відбулася Зборівська битва – переможна битва козацької армії, очолюваної Богданом Хмельницьким, з польським військом під командуванням короля Яна ІІ Казимира під Зборовом (тепер Тернопільська область). В результаті 18 серпня 1649 р. був укладений Зборівський договір, за умовами якого визнавалася самоврядність Війська Запорозького, Гетьманщини; на землях Війська Запорозького влада належала гетьману, чисельність козаків Війська Запорозького обмежувалась реєстром у 40 000 осіб.
Розгорнути
Народився Микола Дашкевич
(1852, с. Бежів, Житомирської області – 1908) – український літературознавець, історик.  Автор праць про Івана Котляревського, дослідник українських дум, історії Галицько-Волинського князівства.
Розгорнути
Народився Іван Дряпаченко
(1881, с. Василівка, нині Чернігівська область – 1936) – український живописець, графік, колекціонер. Автор полотен «На озері», «Косарі», «Лелеки перед грозою», «Назустріч вечору», «Параска у святковий день».
«Нашої красуні Василівки я не проміняю на жодну Венецію. Садки й гаї, білі хатки й чарівна ріка української пісні !» (Іван Дряпаченко).
Розгорнути