chrome firefox opera safari iexplorer

Сучасні готелі для приваблення клієнтів іноді готові надавати доволі кумедні послуги

02 червня 2014 о 12:57

Незвичайні та ексклюзивні послуги адресовано тим туристам, які в змозі оцінити політ фантазії власників готелів. Адже вони дійсно намагаються здивувати! Шопінг на вертольоті? Масаж у гондолі? Усе чого душа забажає!

Сон в руку

Недавно було опубліковано щорічний топ-лист готелів з найкращим у світі сервісом. Туристи відзначали гостинність і завбачливість персоналу, розслаблену атмосферу і колорит, а також інші важливі для приємного відпочинку деталі.

Щоб задовольнити вимогливих гостей, власники готелів пропонують часом ексцентричні та розкішні, а іноді просто кумедні послуги.

Приміром, в одному з нью-йоркськиху готелів є менеджер зі сну. Там давно звернули увагу, що багато звернень та скарг клієнтів пов’язані саме з «нічними» проблемами: то надто душно або шумно, то подушка не така, то ковдра затонка. Так і з’явилася концепція, згідно з якою гість або добре спить, або отримує свої гроші назад, хоча останнє, що правда, є малоймовірним.

Постояльцям пропонують «звуконепроникні» номери, вечірній масаж та ароматерапію, атласні маски для сну і «меню» з 11 видів подушок, з-поміж яких є й «антихрапова». Перед сном можна покуштувати страви, що сприяють засинанню, наприклад бананові хлібці з

арахісовим маслом.

Люди, які подорожують із тваринами часто почуваються утисненими стиснутими: не всі готелі приймають тварин, а якщо й це роблять, то з численними умовами. У відомому бостонському готелі все навпаки: собакам, кішкам і навіть більш екзотичним створінням настільки раді, що готові й вигулювати їх, і наглянути за ними в номері, і навіть зробити домашньому улюбленцю масаж. Звірятку запропонують окрему постіль і приготують його улюблену їжу.

Особистий слуга та автомат із плавками

Власний слуга, або батлер, — це, звичайно, пік розкошування для туриста. Такі спеціально навчені люди — не рідкість у готелях класу люкс, але іноді вони пропонують незвичайні послуги.

Так, у Майамі до гостей приставлено менеджер із засмаги. Він чергує біля басейну, допомагає постояльцям нанести крем для засмаги (навіть на важкодоступні місця), пропонує сонцезахисні косметику та окуляри, а також інші пляжні аксесуари.

Забули купальник або плавки вдома? Не біда! У мережі готелів у Сан-Дієго встановлені автомати з продажу пляжного спорядження. Щоправда, вибір невеликий: чорні плавки або чорний бікіні. Але той, хто не взяв із собою головний відпускний аксесуар, і цьому радий. Зате на поясі кожного предмета одягу розміщено міні-гід по місцевих визначних пам’ятках — назви місць, які варто відвідати.

Особливу повагу проявляють до своїх клієнтів у Мадриді, де в замовленому номері постояльців чекають банні халати, на яких вишиті їх ініціали. Залишається тільки припускати, куди може завести фантазія підприємливих власників готелів, адже забаганки клієнтів можуть ставати дедалі більш химерними.

Джерело: zib.com.ua
Розділи: Туристичні новини