chrome firefox opera safari iexplorer

Конкуренція на ринку праці виросла у півтора рази

03 липня 2014 о 09:45

Конкуренція на ринку праці в червні виросла майже в півтора рази. Якщо в травні hh.Індекс (співвідношення кількості резюме до кількості вакансій) був на рівні 4-х людей на одне робоче місце, то в червні цей показник збільшився до 6-ти. Причина — зменшення кількості вакансій, а ось ажіотажного збільшення кількості резюме не спостерігається. Про це УНН повідомили у прес-службі Міжнародного кадрового порталом hh.ua.

Перелік проф. сфер із найбільш високою і найбільш низькою конкуренцію практично не змінився. Складніше, ніж іншим, знайти роботу буде юристам, керівникам, бухгалтерам, молодим спеціалістам і професіоналам у сфері закупок. Як і в усіх проф. сферах, у найбільш конкурентних галузях також виросла конкуренція. Якщо минулого місяця найвища конкуренція була 12 осіб на одне місце, то цього — вже майже 18.

Найнижча конкуренція спостерігається в таких сферах, як страхування, інформаційні технології, робочий персонал, медицина і консультування. Відзначимо, що в дефіцитних проф. напрямках зростання конкуренції практично не помітне і показники майже повністю співпадають із травневими.

Дані були отримані в результаті аналізу бази даних вакансій і резюме Міжнародного кадрового порталу hh.ua в червні 2014 року.

Як повідомлялось, станом на травень рівень конкуренції на ринку праці України досяг 4 людей на місце.

Джерело: unn.com.ua
Розділи: Суспільство

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути