chrome firefox opera safari iexplorer

У Львові пройде фестиваль фламенко

03 липня 2014 о 15:34

Вже п’ятий рік поспіль Fandango de Ucrania 10-13 липня збере у Львові понад сто найкращих танцівників, музикантів і співаків фламенко з усієї України, а також прийматиме гостей з Росії, Білорусі і, звичайно ж, приверне увагу артистів з інших країн. \

Мета Fandango de Ucrania – себе показати, на інших подивитися, а ще – щиро насолодитися мистецтвом фламенко у невимушеній дружній атмосфері справжньої іспанської вечірки.

Програму обіцяють насичену і цікаву. Головний майданчик «Фанданго з України» – Палац культури ім. Гната Хоткевича (вул. Кушевича, 1), повідомляє «День».

Один із найяскравіших гостей заходу – Київський театр іспанського танцю і музики «Дуенде Фламенко», що привезе до міста Лева прем’єру – танцювально-музичну мандрівку шляхами пристрасного іспанського фламенко – постановку «Carretera» («Шлях»).

Нагадаємо, Львів є одним із центрів іспанської культури та мистецтва фламенко в Україні. І все завдяки Fandango de Ucrania.

Ідея започаткувати фестиваль з’явилася 2009 року, коли львівський гітарист і танцюрист Олександр Ліпський розпочав подорожі містами України у пошуках друзів та колег з мистецтва фламенко. Відвідавши осередки фламенко у Києві, Харкові та Одесі, Олександр та його дружина Наталія вирішили зібрати всіх, хто любить фламенко в Україні, в одному місці і в один час – на літньому фестивалі у столиці Галичини.

 

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути