Майже 25% відсотків молодих водіїв в Європі користуються соціальними мережами під час їзди.
Про це свідчать дані дослідження за замовленням відомого автомобільного концерну, під час якого було опитано 7000 водіїв у віці 18-24 років, які володіють смартфонами.
Як йдеться в повідомленні, яке цитує Німецька хвиля, Німеччина за його результатами опинилася на першому місці (35%). Далі йдуть Великобританія (32%), Бельгія (26%), Румунія (25%), Франція (23%), Італія (21%) та Іспанія (8%).
Багато хто з водіїв, керуючи машиною, не тільки читають повідомлення в соціальних мережах, але також роблять селфі. Наприклад, у Німеччині в цьому зізнався майже кожен третій респондент.
У разі аварії така світлина може виявитися останнім фото в життя, а також призвести до загибелі інших учасників руху та іншим трагічних наслідків. Експерти з безпеки руху попереджають, що кожен селфі відволікає водія в середньому на 14 секунд, а побіжний перегляд нових повідомлень в стрічках соціальних систем — на 20 секунд.
При швидкості в 100 кілометрів на годину за цей час автомобіль проходить шлях, що дорівнює довжині п'яти футбольних полів.