chrome firefox opera safari iexplorer

У Києві планують створити 7 лікарень інтенсивної терапії

28 серпня 2014 о 10:27

Столична влада має намір створити 5 дорослих та 2 дитячі лікарні, які надаватимуть цілодобову невідкладну медичну допомогу.

Про це під час відвідин київських медзакладів 27 серпня заявив радник мера Києва Михайло Радуцький, повідомляє сайт КМДА.

Заклади інтенсивної терапії планують відкрити на базі клінічних лікарень № 1, 6, 8, 12, лікарні швидкої меддопомоги та дитячих лікарень № 1 та № 2.  

За словами Радуцького, в умовах дефіциту бюджету єдине спасіння київської медицини у переформатуванні структури надання медичної допомоги.

«Столиця утримує непотрібні відділення, де фактично простоюють ліжка. Проста реорганізація, що практично не потребує додаткового фінансування, дозволить раціональніше використовувати потужності лікарень та підвищити якість медобслуговування», – зазначив Радуцький.

За словами директора Департаменту охорони здоров’я Михайла Ригана, створення лікарень інтенсивної терапії на 10-15% підвищить шанси на скоріше одужання пацієнтів, які потребують екстреного лікарського втручання в стаціонарі.

За даними КМДА, щороку стаціонарне лікування в столиці проходять понад 550 тисяч хворих, майже 60% яких потребують госпіталізації. При цьому як заклад інтенсивної терапії у місті функціонує лише лікарня швидкої медичної допомоги на лівому березі.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути