chrome firefox opera safari iexplorer

Знизити тиск допоможуть пробіотики

28 серпня 2014 о 18:00

Знизити артеріальний тиск можуть допомогти пробіотики. Австралійські вчені з Griffith University School of Medicine прийшли до висновку, що регулярне споживання продуктів, що містять пробіотики, допомагає знижувати артеріальний тиск. У дослідженні, в якому взяли участь 543 людини різного віку, вивчався вплив на організм молочних і соєвих продуктів з пробіотиками: в основному з лактобактеріями Lactobacillus, пише directpress.ru. 

Як з'ясувалося, споживання продуктів з пробіотиками знижує верхній систолічний тиск на 3,56 пункту і нижній діастолічний тиск на 2,38 пункту в порівнянні з контрольною групою. Це не такий значний відсоток зниження тиску, проте учені припускають, що при тривалому споживанні пробіотиків протягом більше 2 місяців ефект може бути більш помітним. 

«При складанні дієти, яка допомагає знижувати кров'яний тиск, ми повинні дивитися на раціон ширше, ніж традиційно рекомендовані овочі і фрукти, — коментує результати один з авторів дослідження Джинг Сан (Jing Sun). — Йогурт, кефір, сільський сир, молочнокислі продукти і ферментовані соєві продукти теж можуть бути дуже корисні».

8 червня

Інші дати
8 червня відзначають:
  • Всесвітній день океанів.
  • Міжнародний день домогосподарки і домохазяїна.
Розгорнути
Володимир Фатальчук
1903 – український художник. Автор ілюстрацій до книг «Антологія української поезії», «Лісова пісня» Лесі Українки, «Життя і творчість Тараса Шевченка», «Кобзар» Т. Шевченка, «Українські народні пісні»; автор ювілейних медалей.
Розгорнути
Народився Іван Кожедуб
(1920, с.Ображіївка, Сумська область – 1991), льотчик-винищувач, маршал авіації. У 120 повітряних боях збив 62 літаки противника. Свій останній бій, в якому збив 2 літаки противника, провів в небі Берліна. Вважається найкращим асом авіації союзників.
Їхав, їхав козак містом Під копитом камінь тріснув, Та раз, два, Під копитом камінь тріснув. Та раз ! Під копитом камінь тріснув - Соловейко в гаю свиснув. Та раз, два. Соловейко в гаю свиснув. Та раз ! (Українська народна пісня)
Розгорнути
Народилася Наталія Кобринська
(1855, с.Белелуя, Івано-Франківська область – 1920) - українська письменниця. Ініціатор першої української жіночої організації. Альманах «Перший вінок» заклав основи розвитку жіночих часописів, які редагували і видавали самі жінки.
 
Розгорнути